Για ψώνια στο Facebook

Deasy @ 18.07.2014
 Για ψώνια στο Facebook

Είναι ξεκάθαρο πως το Facebook θέλει να λειτουργεί ως Internet μέσα στο Internet και να συγκεντρώσει στην περιοχή του όλες τις δραστηριότητες που μπορεί να κάνει κανείς online.

H νέα προσθήκη είναι ένα κουμπί που θα σου δίνει τη δυνατότητα να αγοράσεις μέσα από μια σελίδα εταιρείας το προϊόν ή την υπηρεσία που θέλεις. Είσαι για παράδειγμα στη σελίδα μιας αλυσίδας πίτσας (τι πιο απλό) αντί να "βγεις" από το Facebook, να πας στο site της εταιρείας και να κάνεις την παραγγελία σου, θα μπορείς να την κάνεις πατώντας απλώς το κουμπί "Buy".

Το Facebook δοκιμάζει τη νέα λειτουργία στις ΗΠΑ με έναν περιορισμένο αριθμό επιχειρήσεων, ακολουθώντας το παράδειγμα του Twitter που φαίνεται να καλλιεργεί την ίδια... εγωκεντρική φιλοσοφία.

Αξιόλογο μεν, αλλά αν κρίνουμε από την έως σήμερα κακή προϊστορία του Facebook στις εμπορικές δραστηριότητες των εταιρειών-χρηστών (ή πελατών) του, θα κρατήσουμε μικρό καλάθι. Δεν χρειαζόμαστε και μεγαλύτερο, μιας και δεν προγραμματίζουμε να κάνουμε ψώνια αυτό τον καιρό.

FACEBOOK,E-COMMERCE,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home