"Οι Έλληνες εμπιστεύονται το PayPal"

Αντίστοιχους ρυθμούς ανάπτυξης με το ηλεκτρονικό εμπόριο σημειώνει η PayPal στην Ελλάδα.

'Οι Έλληνες εμπιστεύονται το PayPal'

Το PayPal είναι μία από τις πλέον δημοφιλείς υπηρεσίες πληρωμών στο Διαδίκτυο και σταδιακά έχει αρχίζει να κερδίζει και τους Έλληνες online καταναλωτές. «Παρά την κρίση, εμείς παρουσιάζουμε άνοδο που κινείται στα ίδια επίπεδα με την αύξηση που παρατηρείται γενικότερα στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα» σημειώνει στο deasy.gr η Ganna Yevtushenko, διευθύντρια επιχειρησιακής ανάπτυξης της PayPal για την κεντρική και ανατολική Ευρώπη.

Σύμφωνα με την κ. Yevtushenko, το PayPal συνεργάζεται αυτή τη στιγμή με περίπου 13.000 επιχειρήσεις στην Ελλάδα, αλλά υπάρχουν ακόμη πολλά περιθώρια και ευκαιρίες. «Κατ’ αρχήν, επιδιώκουμε να συνεργαστούμε πιο στενά με τις 30 μεγαλύτερες εταιρείες λιανικών πωλήσεων της Ελλάδας” σημειώνει η κ. Yevtushenko, ενώ στα πλάνα της αμερικανικής εταιρείας είναι να διευρύνει τις συνεργασίες της με εταιρείες που διαχειρίζονται πλατφόρμες ηλεκτρονικών καταστημάτων, όπως αυτές που έχει ήδη συνάψει με την Atcom και την webhotelier.

Στα πλάνα της PayPal, όπως τονίζει το στέλεχος της αμερικανικής εταιρείας, είναι ακόμη η συνεργασία με τις ελληνικές τράπεζες και τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας. “Προς το παρόν, οι αγορές μέσω κινητών τηλεφώνων είναι λίγες, αλλά το συγκεκριμένο κομμάτι της αγοράς αναπτύσσεται με ιδιαίτερα γρήγορους ρυθμούς” σημειώνει το στέλεχος της PayPal. Σημειωτέον πάντως πως πρόσφατα η Wind Ελλάς ξεκίνησε να προσφέρει τη δυνατότητα ανανέωσης του χρόνου ομιλίας στα πακέτα καρτοκινητής και μέσω PayPal.

Όσον αφορά τις κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών που είναι πιο δημοφιλείς στην Ελλάδα με βάση τις συναλλαγές που χρησιμοποιούν το PayPal, σύμφωνα με την κ. Yevtushenko, είναι αυτές της ένδυσης, του τουρισμού και της τεχνολογίας.

Σε διεθνές επίπεδο, το PayPal στοχεύει για φέτος σε τρεις τομείς. Ο πρώτος είναι η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη είτε στις αγορές του μέσω του Web είτε μέσω φορητών συσκευών. Ο δεύτερος τομέας είναι η μεγαλύτερη έμφαση στο χώρο των φορητών συσκευών. «Το 15% των συναλλαγών μας γίνεται πλέον μέσω φορητών συσκευών και το νούμερο αυξάνεται διαρκώς» σημειώνει η κ. Yevtushenko.

Τέλος, ο τρίτος τομέας είναι οι λύσεις off line. Το PayPal έχει αρχίσει εδώ και λίγο καιρό να προωθεί λύσεις και σε φυσικά καταστήματα. Μάλιστα, υπάρχουν ήδη πιλοτικά έργα όπου σε γνωστές αλυσίδες των Ηνωμένων Πολιτειών οι καταναλωτές μπορούν να πληρώσουν αντί με μετρητά ή κάρτα πληκτρολογώντας το email τους και αξιοποιώντας τον λογαριασμό PayPal που έχουν…

PAYPAL,ΕΛΛΑΔΑ,ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ,E-COMMERCE,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home