Μια Mercedes για το Facebook

(ή, ανάποδα, ένα Facebook για την Mercedes)

Μια Mercedes για το Facebook

Εχουμε δει το Facebook σε  υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα, tablets, τηλεοράσεις, συσκευές αναπαραγωγής ήχου, ε, το εξαντλήσαμε, εκτός και αν το δούμε κάποια στιγμή στην πόρτα ενός ψυγείου (όχι ως μαγνητάκι, ως εφαρμογή).

Πάνω, λοιπόν, που θεωρεί κανείς πως όπου ήταν να  δει το Facebook το είδε, ανακοινώνεται μια συνεργασία μεταξύ της εταιρείας του M. Zuckerberg και της Mercedes και σε αφήνει λίγο αμήχανο.

Η αυτοκινητοβιομηχανία συνεργάστηκε με το κοινωνικό δίκτυο για μια εφαρμογή που δεν απευθύνεται στους επιβάτες (όπως ίσως θα ήταν αναμενόμενο) αλλά στον οδηγό. Ορισμένες διευκρινίσεις, πριν αρχίσετε να κοιτάτε καχύποπτα κάθε Mercedes στον δρόμο, περιμένοντας πότε θα σταματήσει σε κάποια κολώνα επειδή ο οδηγός "σκουντάει" ένα φιλαράκι του αντί να έχει το νου του στο δρόμο.

Οταν το όχημα θα βρίσκεται εν κινήσει η λειτουργικότητα της εφαρμογής περιορίζεται στην παροχή συγκεκριμένων πληροφοριών. Για παράδειγμα, αν ο οδηγός εισάγει τα στοιχεία του προορισμού του η εφαρμογή θα μπορεί να του εμφανίζει σημεία ενδιαφέροντος που βρίσκονται στη γύρω περιοχή, καθώς και φίλους του οδηγού που μπορεί να βρίσκονται εκεί κοντά. Κάτι σαν το Foursquare για εποχούμενους, δηλαδή.

Ο οδηγός θα μπορεί μέσω απλών χειριστηρίων να επιλέγει προκαθορισμένα μηνύματα που θα δημοσιεύει στη σελίδα του και αν το αυτοκίνητο σταματήσει θα μπορεί να κάνει πάνω κάτω όλα όσα κάνει κάποιος με μια "κλασική" εφαρμογή διαχείρισης του Facebook. Η Mercedes διαβεβαιώνει πως δεν τίθεται θέμα ασφάλειας και πως από πλευράς χρήσης η εφαρμογή δεν αποσπά την προσοχή του οδηγού περισσότεορ από μια συσκευή GPS ή το ραδιόφωνο. 

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ,FACEBOOK,SOCIAL MEDIA,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home