Κίνα: Όχι αναψυκτικά facebook

Κίνα: Όχι αναψυκτικά facebook

Ορισμένοι αισιόδοξοι θεωρούν ότι είναι ένα πρώτο δείγμα συμπάθειας προς την εταιρεία του Μαρκ Ζάρκερμπεγκ από την κυβέρνηση της μεγαλύτερης αγοράς στον κόσμο –οι πιο ρεαλιστές το βλέπουν απλώς σαν μια ένδειξη ότι η Κίνα συμμορφώνεται περισσότερο με το διεθνές εμπορικό δίκαιο.

Όλα αυτά σχετικά με την απόφαση του Ανώτατου Δημοτικού Δικαστηρίου του Πεκίνου να απορρίψει την αίτηση μιας εταιρείας αναψυκτικών να κατοχυρώσει την ονομασία “face book” για τα προϊόντα της. Όπως ήταν αναμενόμενο, στο απέναντί έδρανο βρισκόταν η... κανονική Facebook που κατάφερε να βρει το δίκιο της μετά από 5 χρόνια (η αίτηση είχε κατατεθεί το 2011). Όχι ότι ήταν εύκολο: από τότε, το θέμα είχε τεθεί υπόψη της υπηρεσίας που είναι υπεύθυνη για την κατοχύρωση εμπορικών σημάτων δύο φορές όμως οι προσπάθειες απέβησαν άκαρπες. Τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι και χειρότερα πάντως: η Apple έχασε προ ημερών την χρήση της ονομασίας “iPhone” από μια εταιρεία δερμάτινων ειδών... 

ΚΙΝΑ,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home