Στο κορεατικό ecommerce επενδύει η Softbank

Στο κορεατικό ecommerce επενδύει η Softbank

Σε μια κίνηση που θα κάνει πολλούς συντηρητικούς Ιάπωνες να σχολιάσουν (ξανά) την κορεατική καταγωγή του επικεφαλής της, Μασαγιόσι Σον, η ιαπωνική Softbank ανακοίνωσε ότι επενδύει 1 δις δολάρια στο κορεατικό ηλεκτρονικό κατάστημα Coupang (https://www.coupang.com/) –το Coupang είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο ecommerce site της Κορέας και η τονωτική ένεση από την εταιρεία του πάλαι ποτέ ειδώλου του ιδρυτή της, Μπομ Κιμ, φέρνει την αξία της στα 5 δις δολάρια. Αν δε το ποσό ακούγεται μεγάλο για μια εταιρεία σχετικά άγνωστη στη Δύση, αξίζει να προσέξει κανείς δύο στοιχεία από το σχετικό άρθρο του «Forbes»: το ένα είναι ότι στην Κορέα δεν εκπροσωπείται η Amazon και το άλλο ότι το Coupang πούλησε πέρσι αγαθά συνολικής αξίας 1,8 δις δολαρίων και αναμένεται φέτος να πουλήσει, με τις συντηρητικότερες εκτιμήσεις, αγαθά συνολικής αξίας 3 δις. Α, και ότι 1 δις δολάρια μονοκόμματα έχουν πάρει ως τώρα μόνο εταιρείες όπως οι Uber, Facebook και Alibaba.

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home