Πιο βαθιά στις βίντεο-διαφημίσεις η Facebook

Πιο βαθιά στις βίντεο-διαφημίσεις η Facebook

Ήταν αναπόφευκτο: με τη… συμπάθεια που έχει δείξει τελευταία η Facebook για τις βίντεο-διαφημίσεις, ήταν θέμα χρόνου να αποκτήσει το δικό της σχετικό τμήμα και, όπως συνηθίζεται τελευταία (ιδιαίτερα αν πρέπει να δείξεις επενδύσεις στη Γουόλ Στριτ) της ήρθε βολικότερο να το αγοράσει. Η εταιρεία λέγεται LiveRail και από ό,τι λέγεται ήδη στα Μέσα της αγοράς, η Facebook δε στοχεύει να απορροφήσει την πλατφόρμα της για διαφημίσεις ή τα δεδομένα της αλλά να τα αναμείξει με τα δικά της ώστε να πετύχει τη μέγιστη δυνατή ωφέλεια η οποία, κατά το Techcrunch είναι της τάξης των 7 δις διαφημίσεων/μήνα.

Η ηλικίας 7 ετών LiveRail διαθέτει ήδη μερικούς μεγάλους πελάτες όπως η Λίγκα του Μπέιζμπολ και τα δίκτυα ABC και A&E ενώ το ποσό που φημολογείται (ακόμα ανεπιβεβαίωτο από το Μάουντεν Βιού) είναι της τάξης του μισού δις δολαρίων. Επιμύθιο; Μάλλον θα πρέπει να προετοιμαστούμε για ακόμα περισσότερες διαφημίσεις στο newsfeed μας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home