Ένα άλλο πρόβλημα του Uber

Ένα άλλο πρόβλημα του Uber

Από μια ενδιαφέρουσα –και αρκετά διαφορετική- οπτική γωνία βλέπει το θέμα της Uber η αρθρογράφος του «Guardian» Βικτόρια Κόρεν Μίτσελ. Στη χτεσινή της στήλη στη βρετανική εφημερίδα, η κ. Μίτσελ θέτει το ζήτημα της ασφάλειας του πελάτη ενός ταξί και της αδυναμίας μιας εταιρείας όπως η πετυχημένη startup να εξασφαλίσει ότι ξέρει και έχει ελέγξει επαρκώς ποιος είναι ο οδηγός που θα αναλάβει να τον μεταφέρει.

Πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα, η αρθρογράφος υπενθυμίζει τον τρόπο που λειτουργούν τα help-desks των εταιρειών λογισμικού και/ή παροχής υπηρεσιών και κάνει μερικές δυσοίωνες προβλέψεις για το τι θα συμβεί αν αυτή η μεθοδολογία (με τις αυτοματοποιημένες απαντήσεις ανθρώπων ή chatterbot βάσει σεναρίων, τα call centers στην Ινδία και την ξύλινη γλώσσα) μεταφερθεί και στην αναζήτηση κάποιου που θέλει να μάθει πού βρίσκεται ο φίλος του ο οποίος μπήκε σε ένα όχημα της Uber και μοιάζει να εξαφανίστηκε. Ελαφρώς παρανοϊκό, σίγουρα – όμως όχι απολύτως ανυπόστατο.

UBER,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home