Παίζουμε πόλεμο;

Παίζουμε πόλεμο;

Και ενώ σε κάποια μέτωπα οι σχέσεις Apple-Google παραμένουν εγκάρδιες, σε κάποια άλλα, η μάχη μαίνεται: σύμφωνα με δημοσίευμα της «Wall Street Journal» οι δύο κορυφαίες εταιρείες έχουν επιδοθεί σε ένα μαραθώνιο διαπραγματεύσεων με αντικείμενο την αποκλειστικότητα διάθεσης μέσω της πλατφόρμας της κάθε μια (iOS, Android) των νέων τίτλων παιχνιδιών. Προς το παρόν, πάντα κατά τη WSJ το πάνω χέρι φαίνεται να το έχει η Apple καθώς πέρσι πέτυχε για το «Plants Vs. Zombies 2» της  Electronic Arts και για το «Cut the Rope» της ρωσικής ZeptoLab, μια αποκλειστικότητα δύο και τριών μηνών αντίστοιχα.

Σε αντάλλαγμα, το Κουπερτίνο πρόσφερε στις κατασκευάστριες εταιρείες προνομιακή προώθηση των τίτλων στο appstore της (για όσους αναρωτιούνται πόσο σημαντικό είναι αυτό, αναλυτές αναφέρουν ότι μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα μέχρι και δέκα φορές περισσότερα downloads). Προς το παρόν η Google έχει καταφέρει να πετύχει κάτι αντίστοιχο με την, επίσης ρωσική, Game Insight όμως αναμένεται συνέχεια.

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ,APPLE,GOOGLE,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home