Τα smartphones στο κέντρο της γκάμας των προϊόντων της Sony

Για τη στρατηγική της «νέας» Sony στα κινητά μιλήσαμε με δύο σημαντικά στελέχη της εταιρείας

Έπρεπε να περάσουν περισσότερα από δέκα χρόνια για να δούμε ξανά ένα νέο κινητό τηλέφωνο με το όνομα Sony. Το πείραμα της κοινοπραξίας Sony Ericsson δεν είχε τους αναμενόμενους καρπούς και πλέον η Sony καλείται να επαναφέρει μόνη της στο προσκήνιο τα μοντέλα της.

Όπως ανέφεραν δύο σημαντικά στελέχη της Sony, o Steve Walker (επικεφαλής του τμήματος marketing της Sony) και ο Fredrik Hedlund (υπεύθυνος στρατηγικής της Sony), τα smartphones θα αποτελούν το επίκεντρο του portfolio των προϊόντων της εταιρείας. Στόχος είναι η Sony να αποτελέσει έναν από τους σημαντικότερους κατασκευαστές smartphones σε λίγα χρόνια και για αυτό το λόγο θα δωθεί ιδιαίτερη έμφαση σ’ αυτόν τον τομέα, ανέφερε ενδεικτικά ο κ. Walker, με τον κ. Hedlund να προσθέτει ότι σίγουρα το περιβάλλον είναι δύσκολο, ο ανταγωνισμός πολύ μεγαλύτερος αλλά υπάρχει η θέληση να πετύχει η νέα προσπάθεια.

Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της εταιρείας, σύμφωνα με τις δηλώσεις των δύο στελεχών είναι το εύρος προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει η Sony, η οποία δραστηριοποιείται τόσο στο σύνολο των συσκευών ψηφιακής τεχνολογίας και ψυχαγωγίας όσο και κυρίως στο περιεχόμενο, όπου φαίνεται να ποντάρουν ιδιαίτερα οι άνθρωποι της Sony, με απώτερο στόχο να προσφέρουν ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα ψυχαγωγίας. Αυτό το «μέγεθος» της Sony και η δραστηριοποίησή της σε τομείς περιεχομένου όπως η μουσική, τα παιχνίδια, οι ταινίες είναι σύμφωνα με τα στελέχη της ένα σημαντικό πλεονέκτημά της που θα της επιτρέψει να προσφέρει διαφορετικά προϊόντα έναντι του ανταγωνισμού. «Υπάρχει το περιθώριο πλεόν να δημιουργήσουμε πολλές συνέργιες με όλο το οικοσύστημα της Sony, να δημιουργήσουμε εφαρμογές για τα κινητά μας τηλέφωνα πολύ πιο γρήγορα από ότι στο παρελθόν» σημείωσε ο κ. Walker, ο οποίος αναγνώρισε ότι υπάρχουν καθυστερήσεις (όπως η ενσωμάτωση τετραπύρηνων επεξεργαστών), για τις οποίες θα υπάρχουν σύντομα εξελίξεις, χωρίς να προσδιορίσει κάποιο χρονικό ορίζοντα.

Όσον αφορά στις σημαντικότερες αγορές για τη Sony, αυτές σε πρώτη φάση τοποθετούνται στις ΗΠΑ, την Ιαπωνία και την Ευρώπη, καθώς όπως ανέφερε ο κ. Walker «έχει νόημα να επικεντρωθούμε σε αγορές που τα smartphones έχουν μεγαλύτερη διείσδυση».

Τέλος, αναφορά έγινε και στο ενδεχόμενο συνεργασίας και με άλλο λειτουργικό σύστημα, αφήνοντας την πόρτα ανοιχτή σε μια συνεργασία με τη Microsoft. «Σίγουρα η Google με το Android είναι συνεργάτης-κλειδί για μας αλλά είμαστε ανοικτοί να δούμε εναλλακτικές» ήταν τα λόγια του κ. Hedlund. «Προς το παρόν βέβαια η πορεία του Android μας δείχνει ότι δεν υπάρχει η ανάγκη να περάσουμε σε κάτι άλλο. Όμως έχουμε ανοικτά τα μάτια».

MOBILE WORLD CONGRESS,SONY,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home