Καρίνα Περέιρα: Η ΗΤC προσφέρει ολοκληρωμένη εμπειρία

Για την πορεία και τους νέους τομείς στους οποίους δραστηριοποιείται η HTC, μιλήσαμε με την Καρίνα Περέιρα, Marketing Manager South Eastern Europe.

Καρίνα Περέιρα: Η ΗΤC προσφέρει ολοκληρωμένη εμπειρία

Όντας υπεύθυνη marketing για πλήθος χωρών στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, η επικοινωνία με την Καρίνα κρύβει αρκετές δυσκολίες, καθώς βρίσκεται συνεχώς σε ένα αεροπλάνο. Έτσι επιστρατέψαμε νέα μέσα που «επιβάλλει» η σύγχρονη εποχή και κλείσαμε το ραντεβού για τη συνέντευξη μαζί της μέσα από το Foursquare. Θερμή φίλη των social media η ίδια, όπως και εμείς, δεν χρειαστήκαμε περισσότερα από 4-5 μηνύματα για να κλείσουμε το ραντεβού.

Τι θέλαμε να μάθουμε από την Καρίνα; Παρατηρώντας την πορεία της HTC το τελευταίο διάστημα, εκτός από την έντονη δυναμική της, βλέπουμε ότι ανοίγει τις δραστηριότητες της και σε άλλους, καινούργιους τομείς: τόσο του περιεχομένου, όσο και των περιφερειακών με την πρόσφατη εξαγορά των ακουστικών Beats by Dr. Dre. Αυτές οι νέες δράσεις της εταιρείας ή αλλιώς το νέο οικοσύστημά της δημιουργούν ερωτήσεις... «Στόχος της HTC είναι να προσφέρει ολοκληρωμένη εμπειρία στους καταναλωτές, συνδυάζοντας το hardware, το software και το content» μας ανέφερε η Καρίνα κατά τη συνάντησή μας. «Μας ενδιαφέρει να έχουμε την καλύτερη Android μουσική εμπειρία μέσω των HTC κινητών τηλεφώνων και των ακουστικών Beats by Dr. Dre».

 

Beats by Dr.Dre 

Ποια είναι η όμως η Beats by Dr. Dre; Όσοι έχουν βάλει στα αυτιά τους τα ακουστικά της εταιρείας έχουν ομολογήσει ότι η ποιότητα ήχου που προσφέρουν είναι εξαιρετική. Τα προϊόντα είναι πολύ γνωστά σε όσους ασχολούνται με την μουσική βιομηχανία. DJ’s, παραγωγοί, διοργανωτές εκδηλώσεων γνωρίζουν, χρησιμοποιούν και αγαπούν τα Beats by Dr. Dre. Στις ΗΠΑ βρίσκεται στη δεύτερη θέση, όσον αφορά μερίδια αγοράς, ενώ στην ευρωπαϊκή αγορά, παρότι νέα φίρμα, σε μερικές χώρες, όπως η Αγγλία, έχει καταφέρει να πετύχει αντίστοιχα υψηλά ποσοστά με την Αμερική. «Η HTC, μέσω της εξαγοράς της Beats by Dre, πλέον έχει την δυνατότητα να προσφέρει κάτι ξεχωριστό στα Android κινητά τηλέφωνα σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό: εκτός από το ήδη προσφερόμενο HTC Sense, θα προσφέρουμε και τον ήχο Beats by Dr. Dre» επιβεβαιώνει η Καρίνα, προσθέτοντας ότι «η τεχνολογία Beats by Dr. Dre θα αναβαθμίσει την ποιότητα του ήχου που φθίνει ποιοτικά από την ψηφιακή επανάσταση της εποχής και θα επανακαθορίσει τον τρόπο που ο ήχος φτάνει στον καταναλωτή, έτσι ώστε ο τελευταίος να αντιλαμβάνεται τη μουσική όπως ακριβώς ήταν στην αρχική πρόθεση του καλλιτέχνη».

Όπως γίνεται αντιληπτό, στόχος της HTC είναι, να κεφαλαιοποιήσει τη συγκεκριμένη τεχνολογία μέσω των εξειδικευμένων αυτών ακουστικών, επαναπροσδιορίζοντας τη σχέση του κοινού με τη «μουσική εν κινήσει», διαφορετικά από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία. Για παράδειγμα, το κινητό τηλέφωνο HTC Sensation που λανσαρίστηκε στην Ελλάδα το καλοκαίρι και εξακολουθεί να παραμένει στα ίδια επίπεδα τιμής, παρόλο που τα ακουστικά-ψείρες Beats, αξίας 119 ευρώ, θα διανέμονται δωρεάν με το προϊόν. Το προϊόν αυτό ονομάζεται HTC Sensation XE με Beats by Dr. Dre, καθώς έχει βελτιωμένα τεχνικά χαρακτηριστικά στο hardware του τηλεφώνου, και δώρο τα ακουστικά Beats by Dr. Dre.

Σε πρώτη φάση τα ακουστικά της Beats by Dr. Dre θα είναι διαθέσιμα μέσω των high end προϊόντων της HTC, ξεκινώντας με το Sensation XE with Beats by Dr. Dre, και αργότερα θα προστεθούν σε πολλά νέα προϊόντα. Παράλληλα, η σειρά προϊόντων Beats είναι επίσης διαθέσιμη στα καταστήματα ξεχωριστά από τα κινητά τηλέφωνα της HTC και διατίθενται από επιλεγμένα καταστήματα λιανικής πώλησης. Οι στόχοι για αυτή τη χρονιά, όπως μας ανέφερε η Καρίνα, είναι συγκρατημένοι αλλά «από το 2012 αναμένουμε ότι τα ακουστικά Beats by Dr. Dre θα έχουν μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα και θα βρίσκονται στις πρώτες προτιμήσεις των καταναλωτών».

 

Premium μάρκα η HTC

Πρόσφατα η HTC παρουσίασε το HTC Explorer, την πιο οικονομική συσκευή της που κυμαίνεται στα 199 ευρώ. Η κίνηση αυτή σημαίνει ότι θα δώσει έμφαση και σε αυτήν την κατηγορία τιμών; «Όχι, είμαστε μια premium μάρκα και θα παραμείνουμε. Όμως είναι απαραίτητο να διαθέτουμε ανταγωνιστικές προτάσεις και σε άλλες κατηγορίες τιμών, προσελκύοντας νέο κοινό να γνωρίσει τα ιδιαίτερα πλεονεκτήματα της HTC». Ποια είναι αυτά; Σύμφωνα με την Καρίνα, είναι η ποιότητα κατασκευής αλλά και το HTC Sense, το software που έχει αναπτύξει η ίδια και παίζει πάνω από τo λειτουργικό Android των συσκευών της.

Στοιχεία που έχουν κερδίσει το κοινό στα πιο υψηλά στρώματα, γεγονός που αντικατοπτρίζεται και στις πωλήσεις. Όπως μας επιβεβαίωσε η Καρίνα «η HTC έχει πετύχει στην Ελλάδα 100% αύξηση στις πωλήσεις της σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, επιτυχία που αποκτάει ακόμα μεγαλύτερη σημασία, λόγω του κακού οικονομικού κλίματος στη χώρα μας». Λαμβάνοντας υπόψη ότι η μέση τιμή των συσκευών, που πωλούνται στην ελληνική αγορά, έχει μειωθεί πολύ έντονα, και με δεδομένο ότι τα κινητά της απευθύνονται σε υψηλότερες κατηγορίες, τα λόγια της Καρίνας δικαιώνονται.

«Γνωρίζουμε ότι η Ελλάδα αυτή τη στιγμή περνά μια δύσκολη φάση, η οποία έχει συρρικνώσει κατά πολύ το διαθέσιμο εισόδημα του καταναλωτή. Σίγουρα η παρούσα οικονομική συγκυρία έχει επηρεάσει και την HTC, όπως όλες τις εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά. Για αυτό τον λόγο η ανάγκη της HTC να πρωτοπορεί και να καινοτομεί αυξάνεται, καθώς οι συνθήκες της αγοράς δεν επιτρέπουν κάτι λιγότερο από αυτό. Θεωρούμε ότι όσοι αναζητούν την ποιότητα και το υψηλό επίπεδο στα προϊόντα που αγοράζουν, τότε σίγουρα αυτοί θα μείνουν πλήρως ικανοποιημένοι από τα προϊόντα που προσφέρουμε.»

SMARTPHONES,HTC,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home