Στοχευμένα Tweets

Νέος τρόπος διαφήμισης στο Twitter

Στοχευμένα Tweets

Νέες πηγές εσόδων προσπαθεί να δημιουργήσει το Twitter και στο πλαίσιο αυτό ανακοίνωσε στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας, ένα νέο τρόπο διαφήμισης μέσα στο δημοφιλές social network. Τα "στοχευμένα tweets" (targeted tweets) είναι μια νέα μορφή μέσω της οποίας θα είναι εφικτή η προώθηση διαφημιστικών μηνυμάτων σε στοχευμένα group χρηστών, με στόχο την μεγαλύτερη αποτελεσματικότητά τους.

Όπως γίνεται αντιληπτό από το σχετικό post στο blog του Twitter, τα στοχευμένα tweets θα εμφανιζονται στο timeline των χρηστών που σχετίζονται με το διαφημιστικό μήνυμα. Για παράδειγμα, στην περίπτωση λανσαρίσματος ενός προϊόντος σε μια πολιτεία των ΗΠΑ, θα είναι εφικτή η εμφάνιση του μηνύματος μόνο στους χρήστες που μένουν στη συγκεκριμένη πολιτεία και όχι στο σύνολο των χρηστών. Αντίστοιχα, το στοχευμένο tweet θα είναι δυνατό να εμφανίζεται μόνο σε εκείνους που έχουν ανοικτό το mobile app του Twitter και όχι στους χρήστες και της desktop εφαρμογής.

Η νέα μορφή διαφήμισης είναι ήδη διαθέσιμη σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως ανακοίνωσε το Twitter, αφού έχει προηγηθεί το σχετικό τεστάρισμα της υπηρεσίας με μεγάλους πελάτες, όπως η British Airways, η Coca Cola κ.α.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,TWEETS,TWITTER,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home