1.600 απολύσεις στο βωμό της online διαφήμισης

1.600 απολύσεις στο βωμό της online διαφήμισης

O καταναλωτικός κολοσσός Procter & Gamble συνειδητοποιεί προφανώς ότι τα διαφημιστικά του έξοδα είχαν φθάσει σε τεράστια -για την εποχή- μεγέθη (με 10 δισ. δολάρια διαφημιστική δαπάνη έκλεισε το 2011) και κατευθύνεται σε αποτελεσματικότερους τρόπους προβολής, όπως είναι το Facebook, το Google και η online διαφήμιση. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τις δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας, Robert McDonald, σε αναλυτές, ο οποίος ανακοίνωσε ένα πρόγραμμα απολύσεων 1.600 υπαλλήλων –μεταξύ των οποίων αρκετοί από το χώρο του marketing- σε μία προσπάθεια να βελτιωθούν τα περιθώρια κερδών της P&G.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η P&G πρέπει να μετριάσει τη διαφημιστική της δαπάνη, καθώς το Facebook και το Google μπορούν να προσφέρουν πιο αποτελεσματικούς τρόπους διαφήμισης από τα παραδοσιακά μέσα που μέχρι τώρα έπαιρναν τη μερίδα του λέοντος από τη συνολική δαπάνη της εταιρείας. Μάλιστα, τα λόγια του κ. McDonald αποκτούν ιδιαίτερη σημασία, καθώς, υπό την ηγεσία του, η P&G αύξησε κατά 24% τo διαφημιστικό της budget τα δύο τελευταία χρόνια, ενώ την ίδια στιγμή τα έσοδα αυξήθηκαν κατά (μόλις) 6%.



ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home