SNS, διαφήμιση και brands: μια άλλη άποψη

SNS, διαφήμιση και brands: μια άλλη άποψη

Μερικούς εξαιρετικούς προβληματισμούς θέτει ο αντιπρόεδρος και κύριος αναλυτής της Forrester Research, Νέιτ Έλιοτ σε ένα άρθρο του που διαβάσαμε πρόσφατα στο Mashable. Η συνοπτική εκδοχή: η τακτική πολλών (των περισσότερων;) online marketers να χρησιμοποιούν τα social media προκειμένου να μετρήσουν αν οι καμπάνιες τους έχουν αποτέλεσμα στην ενίσχυση των brands που προωθούν, είναι εσφαλμένη· για την ακρίβεια, μπορεί να οδηγήσει σε πολύ εσφαλμένα αποτελέσματα.

Δεδομένου ότι ο κ. Έλιοτ έχει στη διάθεσή του μερικά από τα πιο αξιόπιστα στοιχεία της διεθνούς αγοράς, οι επισημάνσεις του ότι τα στοιχεία που προέρχονται από τα SNS, προέρχονται από πολύ μικρά δείγματα, ότι οι άνθρωποι που είναι δραστήριοι στα δίκτυα αυτά δεν είναι κατ’ ανάγκη και αυτοί που ενδιαφέρουν τον διαφημιζόμενο και ότι συχνά οι απόψεις που εκτίθενται στα SNS είναι ακραίες και άρα η εικόνα που καταγράφουν είναι ανισόρροπή, θα πρέπει, πιστεύουμε, να προβληματίσουν και τους εν Ελλάδι marketers.

ONLINE MARKETING,ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,FORRESTER RESEARCH,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home