Vodafone: προσωπική εξυπηρέτηση σε όλους τους εταιρικούς πελάτες

Deasy @ 08.10.2013
Vodafone: προσωπική εξυπηρέτηση σε όλους τους εταιρικούς πελάτες

Οι εταιρικοί πελάτες είναι ένας από τους τομείς που δίνει ιδιαίτερη έμφαση η Vodafone Ελλάδος με την εταιρεία να επεκτείνει τις υπηρεσίες που παρέχει στις μεγάλες επιχειρήσεις και στις μικρομεσαίες αλλά και τους ελεύθερους επαγγελματίες, όπως συνέβη πρόσφατα με την υπηρεσία προσωπικής εξυπηρέτησης.

Όπως αναφέρθηκε σε σχετική παρουσίαση, από το συγκεκριμένο τομέα προέρχεται περίπου του ένα τρίτο των εσόδων της εταιρείας. Αυτό σημαίνει ότι ανέρχονται σε περισσότερα από 300 εκατ. ευρώ ετησίως με δεδομένο ότι ο κύκλος εργασιών της Vodafone Ελλάδος το οικονομικό έτος Απρίλιος 2012 – Μάρτιο 2013 είχαν ανέλθει συνολικά στα 912 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία παρέχει μία σειρά από υπηρεσίες προς εταιρικούς πελάτες, οι οποίες, όπως αναφέρθηκε, κινούνται στο τρίπτυχο mobility, ευρυζωνικότητα και cloud, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η Vodafone εκτιμάται πως ηγείται του συγκεκριμένου κομματιού της ελληνικής αγοράς.

Η υπηρεσία προσωπικής εξυπηρέτησης, λειτουργεί ως εξής: σε κάθε επαγγελματία ορίζεται ένας Προσωπικός Σύμβουλος με τον οποίο μπορεί να επικοινωνεί τηλεφωνικά απευθείας, καλώντας το 1399 -το βραβευμένο Κέντρο Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών- για οποιαδήποτε απορία ή αίτημα σχετικά με το πρόγραμμα χρήσης τους, το λογαριασμό, ή ακόμα και για να ενημερωθούν σχετικά με οποιοδήποτε θέμα που αφορά στην επικοινωνία της επιχείρησής τους.

Ταυτόχρονα, στον ίδιο επαγγελματία, ορίζεται και ένας Σύμβουλος Πωλήσεων, ο οποίος βρίσκεται σε απόλυτη συνεργασία με τον Προσωπικό Σύμβουλο και είναι αρμόδιος να επισκέπτεται τους πελάτες στον επαγγελματικό τους χώρο για να τους βοηθήσει να διερευνήσουν τις τηλεπικοινωνιακές τους ανάγκες και να τους ενημερώσει για τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες της Vodafone.

 

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home