Νέα εργαλεία μετρήσεων για τις online διαφημίσεις

Νέα εργαλεία μετρήσεων για τις online διαφημίσεις

Σημαντικές εξελίξεις για τον χώρο της online εμπορικής επικοινωνίας φέρνει αυτό το καλοκαίρι. Μετά την ανακοίνωση της εταιρείας ερευνών της Διαδικτυακής αγοράς, Comscore της υπηρεσίας «Campaign Essentials», η οποία μετράει τη συμπεριφορά των χρηστών του Facebook απέναντι στις διαφημίσεις που προβάλλονται στο δημοφιλές SNS, ένας άλλος μεγάλος παίκτης του χώρου της έρευνας, η Nielsen, έρχεται να προσφέρει μια παρόμοια υπηρεσία με την ονομασία «Nielsen Online Campaign Ratings».

Στόχος και των δύο εργαλείων/υπηρεσιών είναι η καλύτερη ενημέρωση της διαφημιστικής αγοράς σχετικά με τον αντίκτυπο που έχουν οι διαφημίσεις και, ειδικά, ο συσχετισμός της αποτελεσματικότητας της online διαφήμισης έναντι αυτής στα παραδοσιακά ΜΜΕ. Σημαντικό στοιχείο και των δύο εργαλείων, είναι ότι οι εταιρείες έχουν καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες ώστε οι μετρήσεις να γίνονται έτσι που να μην επηρεάζεται ο χρήστης· κατ’ αυτόν τον τρόπο δε θίγονται τα προσωπικά δεδομένα του και δεν αλλοιώνεται η συμπεριφορά του, γεγονός που οδηγεί σε πιο αξιόπιστα συμπεράσματα.

ONLINE MARKETING,ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,DIGITAL MARKETING,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home