Δύσκολοι καιροί για Blackberry

Δύσκολοι καιροί για Blackberry

Πριν γενικευτεί ο όρος smartphones, ο ορισμός του έξυπνου τηλεφώνου ήταν «Blackberry». Είναι κρίμα λοιπόν, ακόμα και για τον ανελέητο κόσμο των επιχειρήσεων, η εταιρεία που πρώτη έβγαλε στην αγορά ένα τηλέφωνο πολύ μπροστά από τον τότε ανταγωνισμό, να εμφανίζεται σήμερα (για την ακρίβεια εχτές)  με οικονομικά στοιχεία για το δεύτερο τρίμηνο του 2011 τα οποία μαρτυρούν μια κατάσταση οριακά δεινή: τζίρος πεσμένος κατά 15% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και κατά 10% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό και αποστολή 10,6 εκατομμυρίων Blackberry (αντί 12 εκατομμυρίων που προβλέπονταν) και 200.000 Playbook (αντί 600.000).

Οι δύο CEO της εταιρείας έσπευσαν βεβαίως να δηλώσουν ότι θα κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν για το τρίτο τρίμηνο ώστε να αλλάξουν το ρεύμα της αγοράς, όμως διερωτάται κανείς αν όντως μπορεί η μέχρι πρότινος κραταιά Research in Motion να έχει κάποιο ρόλο σε ένα έργο που έχει ως θέμα την κόντρα Apple και Google/Android.

SMARTPHONES,RESEARCH IN MOTION,BLACKBERRY,RIM,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home