Social-ιστικές εκλογές

(φτηνά λογοπαίγνια για άλλη μια φορά)

Deasy @ 23.05.2014
Social-ιστικές εκλογές

Αν τα κοινωνικά δίκτυα είναι κατά κάποιον τρόπο μικρογραφία της offline κοινωνίας (και γιατί να μην είναι;) το ενδιαφέρον για τις εκλογές δεν είναι από αυτά που θα χαρακτηρίζαμε ως κορυφαίο.

Βέβαια η καταγραφή δυσκολεύεται από τη διάσπαση στα hashtags. Με μια πρόχειρη καταγραφή εντοπίσαμε τα #ekloges14, #ekloges2014, #ekloges2014gr, #ekloges14gr και ειδικά τα δύο τελευταία μοιάζουν να είναι τα πιο περιττά. Υπήρχε περίπτωση κάποιος Γάλλος ή Γερμανός να επιλέξει τη λέξη ekloges ώστε να είναι αναγκαία η εισαγωγή του gr στο τέλος; Τέλος πάντων, της ανοργανωσιάς το κάγκελο γίνεται στα hashtags, εμείς μαζέψαμε όσα μπορούσαμε να μαζέψουμε και τα ευρήματα από πολιτικής πλευράς δεν μας ενθουσίασαν.

Την πρώτη Κυριακή των εκλογών είχαμε κοντά 9.500 αναφορές και τις ημέρες που ακολούθησαν έπεσαν στις 5.800, τις 2.000 και τις 1.000 για το διάστημα από Δευτέρα έως Τετάρτη. Εικάζουμε πως από αύριο το ενδιαφέρον θα αρχίσει να ανεβαίνει για να φτάσουμε σε μια νέα κορυφή την Κυριακή όπου όμως ρόλο θα παίξουν και οι αναφορές στις ευρωεκλογές.

Μισό λεπτό πριν φύγεις να δούμε λίγο και τα hashtags των πολιτικών αρχηγών. Να κάτι ενδιαφέρον, η χρήση των hashtags δεν ακολουθεί το ρεύμα της πολιτικής επικαιρότητας. Θα περίμενε κανείς ότι την πρώτη Κυριακή των εκλογών τα #samaras, #tsipras, #venizelos να έχουν αρκετή κίνηση όμως κανένα από τα τρία δεν ξεπέρασε τις 600. Ο Αλ. Τσίπρας ερχόταν από μια εβδομάδα με αρκετή κίνηση γύρω από το όνομά του, για να καταλάβεις την περασμένη Πέμπτη είχε 3.000 αναφορές, ενώ ο Αντ. Σαμαράς έκανε μια "φωτοβολίδα" στις 20 Μαϊου κατά την παρουσίαση του αναπτυξιακού προγράμματος χωρίς συνέχεια.

Ολα αυτά τα βρήκαμε με τη βοήθεια του sidebar.gr, μην ξεχνιόμαστε.

 

SOCIAL MEDIA,SIDEBAR,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home