Το hashtag των 5.000 ευρώ

Deasy @ 05.11.2015
Το hashtag των 5.000 ευρώ

Τα τελευταία χρόνια πολλές εταιρείες συμμετέχουν με χορηγίες, πρωτοβουλίες και διάφορες ενέργειες στον Μαραθώνιο της Αθήνας. Ενδεικτικά από τις εταιρείες του χώρου που καλύπτουμε συνήθως εδώ στο deasy θα ξεχώριζε κανείς την Wind. Υπάρχουν και άλλες επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους και καθεμία έχει συμβάλει στην προβολή του Μαραθωνίου, αν είσαι από αυτούς που δεν τους αρέσει η εμπλοκή των επιχειρήσεων στον αθλητισμό προφανώς θα βρεις λόγους να γκρινιάξεις, ο καθένας μπορεί να δει το θέμα από τη δική του ιδεολογική σκοπιά, δεν μας αφορά αυτό.

Από όλες τις επιχειρήσεις που δίνουν φέτος το παρών στον Μαραθώνιο η Εθνική Τράπεζα διάλεξε τον πιο επικίνδυνο δρόμο. Καλεί τους χρήστες των κοινωνικών δικτύων να γράψουν κάτι χρησιμοποιώντας το hashtag #irunmarathon, υποσχόμενη πως για κάθε μήνυμα θα δώσει 50 λεπτά του ευρώ στο Ναυτικό Νοσοκομείο. Ως εδώ καλά, έχουμε ξαναδεί hashtags να χρησιμοποιούνται σε προωθητικές και χορηγικές ενέργειες επιχειρήσεων.

Όμως οι όροι χρήσης που επέλεξε η τράπεζα και τους οποίους δημοσίευσε στο σχετικό site είχαν κάποιους αστερίσκους: “Η ενέργεια θα ολοκληρωθεί και θα λήξει οριστικά όταν το σύνολο των αναρτήσεων που θα συγκεντρωθούν στο εικονικό ψηφιακό μωσαϊκό κοινωνικής προσφοράς θα φτάσει στον συνολικό αριθμό των 10.000 αναρτήσεων, όπως αυτές θα παρουσιαστούν στο microsite www.i-runmarathon.gr, ανεξάρτητα από την ορισμένη, πιο πάνω ημερομηνία λήξης του Προγράμματος (δηλαδή και νωρίτερα της 8ης Νοεμβρίου 2015)”.

Δηλαδή, η Εθνική λέει πως δεν θα δώσει περισσότερα από 5.000 ευρώ (10.000 posts επί 50λεπτά του ευρώ), αν και λίγες γραμμές πιο κάτω αναφέρει πως “το ύψος του τελικού ποσού που θα διαθέσει η Τράπεζα στον ως άνω Οργανισμό στο πλαίσιο του Προγράμματος εναπόκειται στην διακριτική ευχέρεια και στην απόλυτη κρίση της Τράπεζας”.

Άρα μπορεί να δώσει και περισσότερα; Πέμπτη πρωί, στο #irunmarathon καταγράφονται 17.000 αναφορές όπως διαπιστώσαμε από το Monitor, άρα ο λογαριασμός θα μπορούσε να φτάσει τα 8.500 ευρώ. Ομως σε μια εποχή που οι τράπεζες δεν περνούν και την καλύτερη τους περίοδο από πλευράς δημοτικότητας το όριο των 10.000 posts δεν έκανε καλή εντύπωση. Ή, έστω, δεν έκανε μόνο καλή εντύπωση, να μερικά παραδείγματα:

Η αλήθεια είναι πως το hashtag δεν κατακλύστηκε από αρνητικά μηνύματα, δεν είδαμε δηλαδή να δημιουργείται ένα "ποτάμι" αρνητικών μηνυμάτων για την τράπεζα και την ενέργειά της. Δεν θα απορούσαμε όμως αν συνέβαινε, το όριο των 10.000 posts ή των 5.000 ευρώ ήταν μια τουλάχιστον ατυχής επιλογή.

UPDATE (6/11/2015)

Μετά τον καπνό που σήκωσαν τα social media η Εθνική Τράπεζα προχώρησε στην αύξηση του χρηματικού ποσού στα 20.000 ευρώ.

SOCIAL MEDIA,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home