Επένδυση 300.000 ευρώ από το Openfund στην Goodvidio

Deasy @ 20.01.2015
Επένδυση 300.000 ευρώ από το Openfund στην Goodvidio

Την επένδυση ύψους 300.000 ευρώ από το Jeremie Openfund II ανακοίνωσε η Goodvivio, μια εταιρεία software που βοηθά ηλεκτρονικά καταστήματα να αναβαθμίσουν την αγοραστική εμπειρία των πελατών τους αξιοποιώντας online βίντεο περιεχόμενο.

Η χρήση βίντεο περιεχομένου στις σελίδες ηλεκτρονικών καταστημάτων αποτελεί μια τάση που εδώ και χρόνια καταγράφεται με ολοένα αυξανόμενο ρυθμό, αποτελώντας ένα πολύ αποδοτικό μέσο παρουσίασης ενός προϊόντος σε ένα online περιβάλλον. Κατ’ επέκταση, το βίντεο συνιστά το καταλληλότερο περιεχόμενο για ηλεκτρονικά καταστήματα, στην προσπάθειά τους να μετατρέψουν τον διαδικτυακό επισκέπτη σε αγοραστή. Μάλιστα, όπως αναφέρει μια πρόσφατη μελέτη που πραγματοποίησαν οι εταιρείες Ogilvy, TNS, και Google, το 64% των αγοραστικών αποφάσεων στο διαδίκτυο επηρεάζονται πλέον, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, από βίντεο που διατίθεται μέσω YouTube.

Η υπηρεσία της Goodvidio λύνει το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα είτε στην παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου είτε στο χρόνο που θα δαπανήσουν για να επιλέξουν βίντεο από τρίτες πηγές, όπως ερασιτέχνες και επαγγελματίες δημιουργοί στο YouTube. Ουσιαστικά, αυτή την τελευταία δουλειά προσφέρει η λύση της Goodvidio, φέρνοντας τα πιο δημοφιλή video από τα social media στις σελίδες των ηλεκτρονικών καταστημάτων, αξιολογώντας ταυτόρονα την απόδοσή τους.

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα όμως αντιμετωπίζουν πολλές δυσκολίες στην αξιοποίηση του βίντεο. Από την μία, η παραγωγή πρωτότυπου βίντεο έχει απαγορευτικά υψηλό κόστος. Από την άλλη, η επιλογή και χρήση βίντεο από τρίτες πηγές, όπως ερασιτέχνες και επαγγελματίες δημιουργοί που μοιράζονται περιεχόμενο στο YouTube, απαιτεί απαγορευτικά μεγάλη επένδυση χρόνου, ιδίως για καταστήματα που διαθέτουν εκατοντάδες ή χιλιάδες προϊόντα.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, η υπηρεσία της Goodvidio είναι αυτή τη στιγμή διαθέσιμη σε πιλοτικό πρόγραμμα περιορισμένης πρόσβασης (private beta) στο οποίο ήδη συμμετέχουν επιχειρήσεις ecommerce από διάφορες χώρες, όπως μεγάλοι multichannel retailers, pure-play retailers μικρού και μεσαίου μεγέθους, αλλά και μεγάλες εταιρίες καταναλωτικών αγαθών.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, η επένδυση του Jeremie Openfund II θα διατεθεί για την περαιτέρω ανάπτυξη της υπηρεσίας και την προώθηση της σε αγορές του εξωτερικού.

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home