Στην πρώτη θέση των πιο πολύτιμων brands για το 2013 ανέβηκε η Apple, εκθρονίζοντας την Coca Cola μετά από 13 χρόνια πρωτοκαθεδρίας, σύμφωνα με την Interbrands. Στην λίστα της τελευταίας είναι εμφανής η έκρηξη των εταιρειών τεχνολογίας, οι οποίες καταλαμβάνουν τις 5 από τις 10 πρώτες θέσεις, ενώ ακόμα και η Google ξεπέρασε το «δημοφιλές αναψυκτικό», καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση.
Σύμφωνα με την Interbrands λοιπόν η αξία του brand της Apple έφθασε τα 98,3 δισ. δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 28%, ενώ η αξία της Google αγγίζει τα 93,3 δισ. (αύξηση 34%), με την Coca Cola που και αυτή παρουσίασε άνοδο (μικρή 2%) να ξεπερνάει τα 79 δισ. Την πέμπτη θέση στη λίστα καταλαμβάνει η Microsoft, η Samsung βρίσκεται στην 8η και η Intel στην 9η θέση, με την ΙΒΜ να συμπεριλαμβάνεται επίσης στη λίστα και στην τέταρτη θέση, όμως η δραστηριοποίηση που της αποδίδεται είναι ο τομέας των εταιρικών λύσεων.
* Η αποτίμηση των παραπάνω εταιρειών αποδίδει το κόστος αγοράς του εμπορικού σήματος των εταιρειών και όχι βέβαια την συνολική αποτίμηση της εταιρείας.
Σχόλια