Cosmote: λίστα με πρακτικές οδηγίες προφύλαξης κατά την επίσκεψη τεχνικών στα σπίτια καταναλωτών

Deasy @ 07.04.2020
Cosmote: λίστα με πρακτικές οδηγίες προφύλαξης κατά την επίσκεψη τεχνικών στα σπίτια καταναλωτών

Μία λίστα πρακτικών οδηγιών αμοιβαίας προστασίας για τους πελάτες που περιμένουν επίσκεψη από κάποιον τεχνικό της εταιρείας δημοσίευσε η Cosmote, προτρέποντάς τους να τις ακολουθήσουν.

Συγκεκριμένα, στους πελάτες συνίσταται:

- Η προετοιμασία του χώρου, με επαρκή αερισμό.

- Η απολύμανση του χώρου εργασίας και των επιφανειών πριν και μετά την επίσκεψη του τεχνικού.

- Η διευκόλυνση της πρόσβασης στην τηλεφωνική πρίζα και στους χώρους όπου θα χρειαστεί να εργαστεί ο τεχνικός, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος παραμονής του στο χώρο.

- Η παραμονή ενός μόνο ανθρώπου στο χώρο κατά τη διάρκεια των εργασιών.

- Τήρηση ελάχιστης απόστασης ασφαλείας 2 μέτρων από τον τεχνικό.

Όπως σημειώνει η σχετική ανακοίνωση, ο όμιλος ΟΤΕ λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία τόσο των ανθρώπων του, όσο και των πελατών του. Τηρώντας τα μέτρα προφύλαξης που έχει ορίσει η Πολιτεία και τις αυστηρές οδηγίες της εταιρείας, οι τεχνικοί επισκέπτονται το σπίτι του πελάτη εξοπλισμένοι με όλα τα απαραίτητα μέσα προστασίας, ενώ διατηρούν απόσταση ασφαλείας 2 μέτρων από τον πελάτη.

Στην περίοδο που διανύουμε οι τεχνικοί του ΟΤΕ υλοποιούν κάθε εβδομάδα πάνω από 25.000 αιτήματα πελατών, για νέες συνδέσεις και αποκατάσταση τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Αιτήματα που σχετίζονται με την υγεία και την τροφοδοσία (από νοσοκομεία, ιατρεία, φαρμακεία, super market, κ.λπ.), εξυπηρετούνται με προτεραιότητα, συνήθως σε λιγότερο από 24 ώρες. Με προτεραιότητα εξυπηρετούνται και τα αιτήματα από δημόσιες υπηρεσίες, τράπεζες και σώματα ασφαλείας.

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ,COSMOTE,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home