Η Amazon είναι η νέα ανερχόμενη διαφημιστική δύναμη

Η Amazon είναι η νέα ανερχόμενη διαφημιστική δύναμη

Μάλλον δεν απειλούνται από τις δυνάμεις της παραδοσιακής διαφήμισης όμως οι Google και Facebook έχουν λόγο να ανησυχούν με τα νούμερα που σχετίζονται με τον διαφημιστικό τζίρο της Amazon. Όχι επειδή τα 2 δις δολάρια που ανακοίνωσε η εταιρεία για το πρώτο τρίμηνο του 2018 είναι εξαιρετικά ψηλά αλλά επειδή το ίδιο νούμερο πέρσι ήταν κατά 72% μικρότερο και επειδή ορισμένοι αναλυτές προβλέπουν ότι ως το 2018 θα έχει ανέβει περισσότερο από 50%, φτάνοντας τα 3,19 δις και καλύπτοντας το 3% της παγκόσμιας ψηφιακής διαφημιστικής δαπάνης. Αν προσθέσει κανείς την επιπλέον ώθηση που θα δώσει στις υπηρεσίες διαφήμισης και έρευνάς της η Alexa και τη σταθερή και προνομιακή θέση που έχει η εταιρεία στη διαδικασία των αγορών, θα κατανοήσει γιατί μεγάλοι παίκτες (όπως o διαφημιστικός κολοσσός WPP) δρομολογούν όλο και περισσότερες από τις διαφημίσεις των πελατών τους στην Amazon και εκτιμούν ότι η σύγκρουσή της με Google και Facebook θα είναι μετωπική.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,AMAZON,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home