Την κυκλοφορία του Viber Ads Manager, μιας αυτοδιαχειριζόμενης διαφημιστικής πλατφόρμας, ανακοίνωσε το Viber, επιτρέποντας σε τοπικές διαφημιστικές εταιρείες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις να δημιουργούν και να διαχειρίζονται διαφημιστικές καμπάνιες ανεξάρτητα, με ευελιξία και μοντέλο πληρωμής κατά τη χρήση (pay-as-you-go).
Το Viber Ads Manager προσφέρει άμεση πρόσβαση στις διαφημιστικές θέσεις που διαθέτει το Viber και τη μεγάλη παγκόσμια βάση χρηστών του. Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να επιλέξουν από προκαθορισμένα πακέτα διαφήμισης, προσαρμοσμένα στους στόχους και τον προϋπολογισμό τους, να στοχεύσουν συγκεκριμένα κοινά με ευκολία για μέγιστη ορατότητα και απόδοση, και να προσελκύσουν χρήστες μέσω ελκυστικών διαφημιστικών φορμά για κινητά.
Η πλατφόρμα θα κυκλοφορήσει σύντομα, με την Ελλάδα να είναι ανάμεσα στις πρώτες χώρες παγκοσμίως που θα αποκτήσουν πρόσβαση. Οι επιχειρήσεις που θέλουν να είναι από τις πρώτες που θα τη δοκιμάσουν μπορούν να εγγραφούν στη λίστα αναμονής και θα ενημερωθούν μόλις η πλατφόρμα ενεργοποιηθεί.
Η εκκίνηση είναι απλή: οι επιχειρήσεις και οι εταιρείες χρειάζεται μόνο να ακολουθήσουν τρία εύκολα βήματα:
- Επιλέγουν πακέτο διαφήμισης και καθορίζουν το κοινό-στόχο με βάση τον στόχο της καμπάνιας, είτε πρόκειται για ευρεία κάλυψη είτε για συγκεκριμένες προβολές.
- Ορίζουν τις ημερομηνίες και τον προϋπολογισμό της καμπάνιας, ξεκινώντας από μόλις 100 ευρώ.
- Εκκινούν την καμπάνια και προσεγγίζουν χρήστες του Viber σε όλο τον κόσμο.
Με το Viber Ads Manager, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να διαχειρίζονται τις καμπάνιες τους σε πραγματικό χρόνο, να πειραματίζονται με διαφορετικές τοποθετήσεις και να παρακολουθούν μετρήσεις απόδοσης, όλα μέσα από μια φιλική προς τον χρήστη διεπαφή.
Οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα μπορούν να εγγραφούν στη λίστα αναμονής εδώ: https://b2b.viber.com/ads-manager
Σχόλια