Prada Phone by LG 3.0 review

(Mobile) Fashion statement

Τους... όρκους της σχέσης τους ανανέωσαν πριν λίγο καιρό η LG με τον ιταλικό οίκο μόδας Prada, παρουσιάζοντας το τρίτο προϊόν της συνεργασίας τους, το Prada Phone by LG 3.0. Ένα κινητό
εντυπωσιακό, με μια πάρα πολύ καλή και μεγάλη οθόνη, εξαιρετικό επίπεδο εξοπλισμού που συνδυάζει μια διάσημη υπογραφή στο χώρο της μόδας. Υπογραφή που είναι (σε ένα βαθμό) εμφανής (εκτός από το σχετικό λογότυπο στη μπροστινή πλευρά) με τις απλές σχεδιαστικές γραμμές του, το μικρό του πάχος, τις μεταλλικές λεπτομέρειες του στις πλαϊνές πλευρές και βέβαια, τη δερμάτινης υφής πίσω όψη της συσκευής.

 

Η συσκευή αδικείται

Προσωπική μου άποψη είναι ότι το νέο smartphone της LG "αδικείται από το όνομά του". Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, στο άκουσμα της λέξης-όρου Prada είναι γεγονός ότι ένα μεγάλο κομμάτι του κοινού θα ταχθεί σε δύο στρατόπεδα: στους φιλικά προσκείμενους με τη μόδα (άρα και με το  τηλέφωνο), όπου ο ιταλικός οίκος αποτελεί συνώνυμο του στυλ και σε εκείνους που θα υποθέσουν άμεσα ότι η συσκευή δεν έχει κάτι παραπάνω να προσφέρει πέρα από τη διάσημη υπογραφή του και ότι αυτό συνεπάγεται. Σε ένα μεγάλο βαθμό, καμία από τις δύο πλευρές δεν θα κοιτάξει άμεσα τι τελικά μπορεί να προσφέρει το Prada Phone στον κάτοχό του σε επίπεδο λειτουργιών και καθημερινής χρησιμότητας, όπου είναι και το ζητούμενο, ειδικά σε περιόδους όπου το οικονομικό κλίμα είναι άσχημο, όπως η σημερινή.

Και το νέο Prada Phone της LG κρύβει ένα πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού, κάτω από την προσεγμένη εξωτερική του εμφάνιση.

 

Πλούσιο πακέτο

Το εξοπλιστικό πακέτο του τρίτου Prada Phone μπορεί να εξυπηρετήσει υψηλές ανάγκες. Τρία όμως είνα τα σημεία που ξεχωρίζουν... Η πρώτη επαφή γίνεται με την εντυπωσιακή οθόνη του, μεγέθους 4,3 ιντσών αλλά και εξαιρετικής φωτεινότητας (διαθέτει την ίδια τεχνολογία -Nova- με την οποία έγινε γνωστό το Optimus Black), απεικονίζοντας με άριστο τρόπο το Android μενού, έκδοσης 2.3.Μάλιστα, τα εικονίδια που αφορούν τις λειτουργίες της συσκευής, έχουν τροποποιηθεί σε ασπρόμαυρο χρωματισμό, ώστε να συμπορεύονται με τη γενικότερη εικόνα του τηλεφώνου.  

Πολύ καλά ανταποκρίνεται και ο διπύρηνος επεξεργαστής, που σε συνεργασία με το 1GB επεξεργαστικής μνήμης RAM, προσφέρει την απαραίτητη ταχύτητα στην πλοήγηση και διαχείριση του μενού και των λειτουργιών.

Το τρίτο σημείο που αφήνει πολύ καλές εντυπώσεις είναι η κάμερα. Ανάλυσης 8 megapixels, προσφέρει πολύ καλές φωτογραφίες αλλά και video υψηλής ευκρίνειας. Σε συνδυασμό με την οθόνη, η αποτύπωση των χρωμάτων δείχνει πάρα πολύ ζωντανή, ενώ το πλήθος των παραμετροποιήσεων συμβάλλει στη δυνατότητα λήψεων κάτω από σχεδόν οποιεσδήποτε συνθήκες περιβάλλοντος.

Όσον αφορά στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του, από το νέο Prada δεν παρατηρούμε κάποια σημαντική απουσία. Ειδικότερα, υποστηρίζονται υψηλές ταχύτητες σύνδεσης στο Internet (τόσο μέσω δικτύων κινητής όσο και μέσω WiFi), είναι διαθέσιμες όλες οι σύγχρονες τεχνολογίες συνδεσιμότητας με άλλες συσκευές (Bluetooth, HDMI αλλά και WiFi direct που επιτρέπει την απευθείας επικοινωνία μεταξύ συσκευών), προσφέρει NFC, GPS για πλοήγηση, 8GB αποθηκευτικού χώρου με δυνατότητα προσθήκης κάρτας microSD και πολλά, πολλά ακόμη.

 

Είναι ακριβό;

Η αλήθεια είναι ότι πριν μάθουμε την τιμή του, περιμέναμε ότι θα κυμαινόταν λίγο πιο υψηλά από τα 599 ευρώ, που κοστίζει τελικά η συσκευή. Όχι ότι η υπογραφή του ιταλικού οίκου δεν υπερτιμολογεί τη συσκευή αλλά όχι στα επίπεδα που θα περιμέναμε. Σαν συσκευή, το Prada Phone δεν έχει κάτι να ζηλέψει από τον ανταγωνισμό, έστω και αν το αποκτάς λίγο πιο ακριβά. Το ερώτημα όμως που τίθεται είναι αν είναι τόσο ζωντανή όσο στο παρελθόν η ανάγκη του καταναλωτικού κοινού να κινηθεί με το στυλ ως προτεραιότητα, ώστε να πληρώσει την αγορά του έστω και λίγο πιο ακριβά. Και αυτό στην Ελλάδα, παρότι στο παρελθόν ήταν πολύ έντονο φαινόμενο, φαίνεται να έχει κωπάσει σε εντυπωσιακό βαθμό.

Όμως το ζήτημα νομίζω ότι είναι και βαθύτερο. Μπορεί η LG να κεφαλοποιήσει την καινοτομία που επιδεικνύει το τελευταίο χρόνο στην είσοδο τεχνολογιών (διπύρηνος επεξεργαστής, Nova οθόνη, 3D) και με το Prada Phone στο σχεδιασμό ή μήπως με αυτή τη διασπορά δημιουργεί σύγχιση στο κοινό; Τα παραδείγματα από άλλες εταιρείες του ανταγωνισμού δείχνουν ότι εστιάζοντας σε ένα χαρακτηριστικό (ή σε μοντέλο που λειτούργησε ως ναυαρχίδα), το οποίο "υπηρετείς" με συνέπεια και συνέχεια, καταφέρνεις να χτίσεις brand και να κερδίσεις το κοινό. Και η LG φαίνεται να ακολουθεί άλλο δρόμο...  

SMARTPHONES,ANDROID,LG ELECTRONICS,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home