Σε άνοδο η χρήση του Διαδικτύου

Σε άνοδο η χρήση του Διαδικτύου

Αυξημένα είναι τα ποσοστά διείσδυσης και χρήσης του Διαδικτύου στην Ελλάδα κατά τους πρώτους μήνες του 2015, σύμφωνα τουλάχιστον με τα τελευταία στοιχεία της έρευνας Web ID της Focus Bari, καθώς πλέον πάνω από το 70% των πολιτών έχει πρόσβαση στο Internet, «σερφάροντας» για περισσότερες από 2,5 ώρες ημερησίως!

Η έρευνα WebID για το διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου 2015 πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 12.000 ατόμων ηλικίας 13-74 ετών στα αστικά κέντρα της ηπειρωτικής Ελλάδας και έδειξε ότι το 70,9% των πολιτών χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο με το ποσοστό των ανδρών να είναι μεγαλύτερο από εκείνο των γυναικών (74,5% έναντι 67,3%). Εξαιρετικά ενδιαφέρον το γεγονός ότι 62,2% κάνει καθημερινή χρήση του Διαδικτύου, ενώ τα ποσοστά είναι σαφώς υψηλότερα στις νεαρές ηλικίες όπου κινούνται σε επίπεδα άνω του 90%. Άξιο προσοχής ακόμη ότι η Θεσσαλονίκη έχει υψηλότερο ποσοστό διείσδυσης σε σχέση με την Αθήνα (78,5% έναντι 76,6%).

Η μέση διάρκεια χρήσης έφθασε στα 141 λεπτά την ημέρα όταν το αντίστοιχο νούμερο στην έρευνα για το διάστημα Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου 2014 ήταν στα 135 λεπτά με τους χρήστες 18-24 ετών να είναι πάνω από 3 ώρες online (187 λεπτά).

Το κινητό τηλέφωνο εξελίσσεται σε βασικό μέσο πρόσβασης καθώς το 35,5% δηλώνει ότι το χρησιμοποιεί για να «σερφάρει» στο Διαδίκτυο όταν πριν από ένα χρόνο το αντίστοιχο ποσοστό ήταν στο 27,4%. Αύξηση υπάρχει και όσον αφορά στη χρήση των tablets που ανέβηκαν στο 12,8% από 7,7% πριν από ένα χρόνο. Αντίθετα, μικρή μείωση υπάρχει στη χρήση των φορητών υπολογιστών (42,2% έναντι 43,3%) και των επιτραπέζιων συστημάτων (29,8% έναντι 33,3%).

 

Social media

Η Ελλάδα είναι γνωστό ότι «αναστενάζει» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αυτό αποδεικνύεται και από το ποσοστό αυτών που είναι χρήστες των social media καθώς ανέρχεται στο 55,2%, σχεδόν 3 μονάδες υψηλότερο σε σχέση με το 52,4% του προηγούμενου τριμήνου.

Το Facebook είναι το πιο δημοφιλές καθώς το χρησιμοποιεί το 50,9% των Ελλήνων (από 48,3% το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο) με το Twitter να είναι μόλις στο 8,3%. Όμως, το μέσο κοινωνικής δικτύωσης που αξίζει προσοχής είναι το Instagram, το οποίο πριν από ένα χρόνο χρησιμοποιούσε μόλις το 0,1% των Ελλήνων αλλά πλέον το ποσοστό αυτό έχει φθάσει στο 8,1% σημειώνοντας εντυπωσιακή άνοδο!

Ο μέσος ημερήσιος χρόνος στα social media είναι στα 82,2 λεπτά και ένας στους τρεις δηλώνει ότι παίζει παιχνίδια στο Facebook!

 

Αγορές

Το 25,6% των Ελλήνων δηλώνει ότι πραγματοποιεί αγορές μέσω του Διαδικτύου, ποσοστό υψηλότερο κατά 1,9 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2014. Τους τελευταίους 6 μήνες ο μέσος όρος των αγορών φθάνει στις 5,2 και ο μέσος όρος της δαπάνης στα 407 ευρώ.

 

Παιδιά και Internet

Στα παιδιά είναι μάλλον αναμενόμενο ότι τα ποσοστά χρήσης του Διαδικτύου θα είναι σε υψηλά επίπεδα. Στο σύνολο της κατηγορίας 7-12 ετών η διείσδυση φθάνει στο 81,6% με το ποσοστό στην κατηγορία 7-9 ετών να είναι στο 76,5% και σε εκείνη των 10-12 ετών στο 86,7%. Πάντως, σε σχέση με τα στοιχεία της Web ID για το τρίμηνο Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου 2014 παρατηρείται μία μείωση καθώς τότε το ποσοστό διείσδυσης ήταν στο 86%.

Οι τρεις βασικοί λόγοι χρήσης του Διαδικτύου για τα παιδιά παραμένουν τα παιχνίδια, η ακρόαση μουσικής και η αναζήτηση πληροφοριών.

Όσον αφορά στη χρήση κινητού τηλεφώνου, το 13,6% των αγοριών και το 18,1% των κοριτσιών 7-12 ετών έχουν κινητό. Στην κατηγορία 7-9 ετών, το 6% των αγοριών και το 4,5% των κοριτσιών έχει κινητό, ενώ σε εκείνη 10-12 ετών τα αντίστοιχα ποσοστά είναι 21,1% και 31,5%.

 

ΕΡΕΥΝΕΣ,FOCUS BARI,ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ INTERNET,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home