2,7 δισ. άνθρωποι και 13,7 δισ. δολάρια στο Facebook

2,7 δισ. άνθρωποι και 13,7 δισ. δολάρια στο Facebook

 Μπορεί να μην τα πήγε καλά σε επίπεδο εσόδων όπως το είχαν διαβάσει οι αναλυτές στην κρυστάλλινη σφαίρα του, αλλά από κέρδη μια χαρά ήταν το τρίτο τρίμηνο του Facebook και έτσι όλοι πήγαν για ύπνο ευχαριστημένοι χθες (και σήμερα, λαμβάνοντας υπόψιν τη διαφορά της ώρας).

Το Facebook έφτασε τα 2,271 δισ. χρήστες (βασικά εδώ ως χρήστες αναφέρονται εκείνη που συνδέονται με το Facebook τουλάχιστον μια φορά τον μήνα), από 2,234 δισ. το προηγούμενο τρίμηνο και 2,072 δισ. πέρυσι.

Στην Ευρώπη και σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο το Facebook έχασε 1 εκατ. χρήστες, όμως ισοφάρισε την απώλεια προσθέτοντας 1 εκατ. χρήστες σε ΗΠΑ και Καναδά. Έβαλε επίσης στην πλατφόρμα του 23 εκατ. χρήστες στην Ασία και άλλα 13 στον υπόλοιπο κόσμο, δηλαδή σε Αφρική και Νότια και ΚεντρρικήΑμερική.

Αυτή είναι όμως η ονομαστική συνδρομητική βάση, διότι Facebook και εταιρείες ενδιαφέρονται για τους πιο συχνούς χρήστες.

Σε καθημερινή βάση στην Ευρώπη συνδέονται με το Facebook 278 εκατ. άνθρωποι, επίσης ένα εκατ. λιγότερο σε σχέση με το 2ο τρίμηνο και, μιας και είμαστε εδώ, 4 εκατ. λιγότεροι σε σχέση με το 1ο τρίμηνο.

Αν και το χρήμα δεν φέρνει την ευτυχία, θα σημειώσουμε πως τα έσοδα του Facebook για το 3ο τρίμηνο έφτασαν τα 13,73 δισ. σημειώνοντας αύξηση 33% σε σχέση με πέρυσι, καλά ήταν ας μην είμαστε πλεονέκτες αφήστε δε που δεν μας νοιάζει τι κάνει η πίτα του Facebook μιας και εμείς δεν τρώμε ούτε ψίχουλο από αυτή. Όμως οι αναλυτές σούφρωσαν τα χείλη, διότι περίμεναν τα έσοδα στην περιοχή των 13,8-13,9 δισ. δολαρίων.

Όπως αναφέρουν οι Αμερικανοί συνάδελφοι, στην τηλεδιάσκεψη που ακολούθησε με τους αναλυτές ο Mark Zuckerberg ανέφερε πως οι άνθρωποι μοιράζονται ολοένα και μεγαλύτερο όγκο πληροφορίας μέσω ιδιωτικών χώρων συζήτησης. Οι εφαρμογές στο Facebook διαχειρίζονται πείπου 100 δισ. μηνύματα ημερησίως, ενώ 1 δισ. προβολές καταγράφονται στα Facebook Stories. Όσον αφορά τους ανταγωνιστές του, ο Zuckerberg χαρακτήρισε ως τέτοιους το iMessage της Apple και το YouTube.

FACEBOOK,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home