Facebook: μια μυστική αλλαγή στις ρυθμίσεις

Facebook: μια μυστική αλλαγή στις ρυθμίσεις

Μάλλον διέλαθε της προσοχής των περισσότερων όμως η διεύρυνση του Facebook Audience Network έφερε και μια αλλαγή στις ρυθμίσεις περί διαφημίσεων στους λογαριασμούς μας στο Μεγάλο Μπλε Δίκτυο: στη σχετική σελίδα, προστέθηκε μια ακόμα επιλογή με τίτλο “Ads on apps and websites off of the Facebook Companies” στην οποία η εταιρεία μας ενημερώνει ότι μπορούμε να αποδεχτούμε αυτή τη χρήση των προσωπικών μας δεδομένων ή όχι.

Το ενδιαφέρον είναι ότι η ρύθμιση είναι εξ ορισμού στη θέση “Ναι”, ακόμα και αν είχαμε κάνει τη ρύθμιση “Όχι” στην μέχρι τώρα υπάρχουσα επιλογή “Ads based on my use of websites and apps” –μ' άλλα λόγια, η ευθύνη για την ενημέρωση σχετικά με το νέο Audience Network και την αλλαγή των ρυθμίσεων είναι αποκλειστικά του χρήστη αφού η εταιρεία δεν έστειλε κάποιο ενημερωτικό μήνυμα. Το θέμα ανακίνησε ο καθηγητής σχεδιασμού Μέσων, Ντέιβ Κάρολ στο “Medium” και έχει ήδη πάρει διαστάσεις στα social media.

SOCIAL MEDIA,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home