busyπαρακαλώ περιμένετε...
ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΙΑ
NEWSLETTER
newsletter
Το email σου εδώ!
budy παρακαλώ περιμένετε...
POLL
Πόσο συχνά αγοράζεις online;

Πόσο συχνά αγοράζεις online;

busy παρακαλώ περιμένετε...

 

 

 

 

TAGS
UNPLUGGED
Twitter, συνδρομές και προβληματισμοί

Twitter, συνδρομές και προβληματισμοί

Δεν είναι “Promoted Tweet” και δεν είναι “Twitter Ads”: το πρόγραμμα που λανσάρει τις τελευταίες μέρες το Μικρό Γαλάζιο Πουλί και που προς το παρόν τουλάχιστον παρουσιάζεται κάτω από τον τίτλο “Ενίσχυσε το μήνυμά σου αυτόματα” είναι μια συνδρομητική υπηρεσία, η οποία έναντι του, διόλου ευκαταφρόνητου για υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης και δη “εναλλακτικής” 99 δολαρίων τον μήνα θα... τονώνει και τα tweets και τον λογαριασμό γενικά του συνδρομητή και θα του προσφέρει και στοιχεία για το πώς λειτούργησε η προώθηση.

Όπως ήταν αναμενόμενο, όλα τα ΜΜΕ της αγοράς (“Techcrunch”, “Engadget”, “Mashable”, “Recode” κ.λπ.) και όχι μόνο έκαναν την υπηρεσία πρωτοσέλιδο. Ακόμα και αν ξέρει κανείς τη δεινή οικονομική κατάσταση του Twitter και, άρα, την ανάγκη του για άμεσα έσοδα (και πλέον την ξέρουν όλοι), η ιδέα ότι η αντιμετώπιση που θεωρεί βιώσιμη είναι μια συνδρομή 99 δολαρίων τον μήνα δεν μπορεί παρά να κάνει ορισμένα φρύδια να σηκωθούν.

Δεν είναι η ίδια η ιδέα της συνδρομής. Ούτε το ποσό. Ούτε το γεγονός ότι απευθύνεται σε επιχειρήσεις. Είναι η ιδέα της συνδρομής σε συνδυασμό με το ποσό σε συνδυασμό με το ότι απευθύνεται σε επιχειρήσεις συν το γεγονός ότι, όπως πολύ εύστοχα παρατηρεί ο Πιτ Πατσάλ του “Mashable” στην ανάλυση που ακολούθησε την είδηση το κοινό που τελικά θα ανταποκριθεί θα είναι ένα από τα ενοχλητικότερα του microblog. Και αυτό μπορεί να το βλάψει ίσως και ανεπανόρθωτα.

Προφανώς τα μεγάλα ονόματα δεν έχουν ανάγκη το “boost” που θα τους δώσουν τα 99 δολάρια τον μήνα και η ίδια η Twitter άλλωστε δηλώνει ότι απευθύνει την υπηρεσία σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Όμως οι επιχειρήσεις αυτές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα προγράμματα του “Twitter Ads” και ήδη το κάνουν –αυτοί που πιθανότατα θα βρουν την υπηρεσία ελκυστική είναι οι “influencers” για τους οποίους το Twitter είναι επίσης εργαλείο αλλά πιο έμμεσα (συνήθως). Και νομίζω ότι οι περισσότεροι θα συμφωνήσουμε με τον κ. Πατσάλ: ποιος θέλει ακόμα περισσότερους “influencers” στο feed του;

Παρότι η ιδέα είναι ιδιαίτερα ενοχλητική, προσωπικά βρίσκω ακόμα πιο ενοχλητικό  αυτό που βγαίνει συνδυαστικά από όλα τα παραπάνω: το Twitter γίνεται όλο και περισσότερο επαγγελματικό εργαλείο και όσο και αν ακόμα ανέχεται στο bandwidth του και όλους όσους το χρησιμοποιούν για άλλους λόγους, πιστεύω ότι δε θα αργήσει η ημέρα που οι τελευταίοι θα διαπιστώσουν ότι παρά τον ρόλο που μπορεί να παίξουν τα προϊόντα τους σε κοινωνικά γεγονότα, για τις εταιρείες και δη για τις εισηγμένες στο χρηματιστήριο, ισχύει το αιώνιο ρητό “ό,τι πληρώνεις, παίρνεις”.

Topics: SOCIAL MEDIA
Tags: TWITTER
COMMENTS
TOP BRANDS