Βραβείο για το τμήμα εξυπηρέτησης της Cosmote

Deasy @ 13.03.2013
Βραβείο για το τμήμα εξυπηρέτησης της Cosmote

Την πρώτη θέση κατέκτησε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Cosmote στο διαγωνισμό “CRM Grand Prix 2012”, ως το καλύτερο κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στην κατηγορία Large Contact Centers, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα

Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε μεταξύ εταιρειών από διαφορετικούς κλάδους και διήρκησε περισσότερο από τρείς μήνες. Στο διάστημα αυτό κάθε διαγωνιζόμενο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών δέχθηκε ένα συγκεκριμένο αριθμό «μυστικών» κλήσεων (Mystery Calls) και «μυστικών» e-mails (Mystery emails), των οποίων τα αποτελέσματα αξιολογήθηκαν για το κάθε ένα χωριστά, βάσει προκαθορισμένων κριτηρίων μέτρησης.

Ο ετήσιος διαγωνισμός “CRM Grand Prix 2012” έχει καθιερωθεί, από το 1998, ως ένας από τους βασικότερους θεσμούς στην εξυπηρέτηση πελατών και διεξάγεται ταυτόχρονα σε 40 χώρες, με στόχο την ανάδειξη, αναγνώριση και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας. Στην Ελλάδα διοργανώνεται από την Teleperformance Hellas, η οποία αξιολογεί το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών των ελληνικών επιχειρήσεων, δημιουργώντας ποιοτικά σημεία αναφοράς τόσο για την αγορά συνολικά όσο και ανά κλάδο δραστηριότητας.

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home