Κόντρα Google-Facebook–συνέχεια

Κόντρα Google-Facebook–συνέχεια

Μπορεί οι χρήστες των δύο κολοσσών του Ίντερνετ (Google-Facebook) να μην το έχουν αντιληφθεί, όμως ο πόλεμος μεταξύ των δύο εταιρειών συνεχίζεται κανονικά. Η τελευταία κίνηση ήρθε από τη μεριά της Facebook η οποία την προηγούμενη εβδομάδα εξέδωσε έναν κατάλογο εγκεκριμένων διαφημιστών για την πλατφόρμα της.

Mια ματιά στον κατάλογο αρκεί για να δει κανείς ότι απ’ αυτόν απουσιάζει θεαματικά η Google και το AdSense της. Αν και οι μέχρι τώρα διαμάχες μεταξύ των δύο εταιρειών είχαν ως αντικείμενο (πραγματικό ή πλασματικό) τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών, η τελευταία κίνηση υπαινίσσεται ότι αυτό που διακυβεύεται είναι κάτι πιο πεζό, πλην διόλου ευκαταφρόνητο: τα έσοδα από την online διαφήμιση. Και παρότι ο ίδιος ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ έχει δηλώσει ότι δε βλέπει τη σκοπιμότητα ενός δικτύου διαφήμισης που στηρίζεται στη συμπεριφορά των χρηστών του Facebook και των φίλων τους, μάλλον όλοι οι διαφημιστές του πλανήτη θα έσπευδαν να τον διαψεύσουν!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,GOOGLE,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home