Αντίστοιχη κατάληξη με την Qantas είχε η πρωτοβουλία των McDonalds να υλοποιήσουν μία καμπάνια στο Twitter, μέσω της οποίας οι χρήστες θα εξιστορούσαν όμορφες στιγμές και περιστατικά από τις επισκέψεις τους στα καταστήματα της εταιρείας. Οι ιστoρίες με hashtag #McDStories όμως δεν είχαν την τροπή που εκτιμούσαν οι άνθρωποι των McDonalds, καθώς πλήθος χρηστών απάντησαν με τα αρνητικά περιστατικά που τους έχουν τύχει στα συγκεκριμένα καταστήματα.
Αν και οι απαντήσεις των χρηστών, σύμφωνα τουλάχιστον με την επίσημη ανακοίνωση των McDonalds, ήταν λιγότερες από αυτές της Qantas, η πρωτοβουλία της αλυσίδας fast food είναι ένα ακόμα κλασσικό παράδειγμα αποτυχημένης προσπάθειας προβολής εταιρείας μέσω του Twitter.
Σχόλια