Πανωλεθρία της Qantas στο Twitter

Πανωλεθρία της Qantas στο Twitter

Η πιο πρόσφατη επιβεβαίωση ότι πολλές μεγάλες εταιρείες χρειάζονται επειγόντως μαθήματα σωστής χρήσης του Ίντερνετ έρχεται από την Αυστραλία και την αεροπορική εταιρεία Qantas, η οποία έμαθε με τον πιο επώδυνο τρόπο πόσο επικίνδυνο μπορεί να γίνει το Twitter.

Η εταιρεία διοργάνωσε μέσω του δημοφιλούς microblogging έναν διαγωνισμό με έπαθλο διάφορα αντικείμενα από αυτά που δίνονται στους επιβάτες των θέσεων πολυτελείας, μόνο που επέλεξε το χειρότερο ίσως timing: την ημέρα που λόγω απεργίας του προσωπικού της, τα αεροπλάνα της δεν πετούσαν και χιλιάδες επιβάτες είχαν μείνει στα αεροδρόμια μην μπορώντας να φτάσουν στον προορισμό τους.

Οι αντιδράσεις των χρηστών (τις οποίες μπορεί να δει κανείς αν κάνει τη σχετική αναζήτηση) ήταν οι αναμενόμενες –για όσους ξέρουν πώς λειτουργεί το μέσο-  και ποίκιλλαν από την καλοπροαίρετη πλάκα ως τις πιο χυδαίες βρισιές. Ήδη όλοι μιλούν για το «PR disaster of the year»· το ερώτημα είναι αν το μάθημα θα πιάσει τόπο.

ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ-ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ,TWITTER,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home