Ο Edward Norton και τα social media

Ο Edward Norton και τα social media

Ο ιδιαίτερα δημοφιλής ηθοποιός από τις επιτυχίες American History X και Fight Club (και όχι μόνο), Edward Norton δημιούργησε ένα νέο social network φιλανθρωπικού χαρακτήρα. Το Crowdrise έχει ως στόχο τη συγκέντρωση φιλανθρωπικών ενεργειών κάτω από μία ομπρέλλα, παρέχοντας τα εργαλεία στους χρήστες τους να συμμετέχουν αλλά και να οργανώσουν φιλανθρωπικές εκστρατείες για κάθε σκοπό, είτε μέσω της άντλησης κεφαλαίων είτε μέσω του εθελοντισμού.

Μέσα από το Crowdrise, οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους σκοπό φιλανθρωπικού χαρακτήρα, να συμβάλλουν στις υπάρχουσες καμπάνιες ή να επισκεφθούν προφίλ επωνύμων, όπως των Seth Rogen, Elizabeth Banks, Jonah Hill, Russell Brand, Paul Rudd, Kristen Bell, για να δουν ποιες εκστρατείες υποστηρίζουν ή τρέχουν.

Στόχος του Norton, ο οποίος αυτή τη στιγμή τρέχει μια εκστρατεία για την υποστήριξη των Μασάι (η οποία σε δύο εβδομάδες έχει συγκεντρώσει 1,2 εκατομμύρια δολάρια), είναι να δημιουργήσει μια ευρύτερη πρωτοβουλία που δεν εστιάζεται σε ένα στόχο αλλά παρέχει τα εργαλεία στους χρήστες να εργαστούν από κοινού για οποιαδήποτε καμπάνια.

Ήδη στο Crowdrise συμμετέχουν μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί, όπως Best Friends Animal Society, The Art of Elysium, Oceana, City Year, the Conservation Lands Foundation, the Alzheimer’s Association, Partners in Health και Malaria No More.

ΥΓ: Δείτε το βίντεο από την παρουσίαση του Edward Norton στο media summit του Mashable.

 

CROWDRISE,SOCIAL MEDIA,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home