Προεκλογικός (αμερικανικός) πυρετός στο Internet

Προεκλογικός (αμερικανικός) πυρετός στο Internet

Για μια ακόμα φορά, το Internet πρωταγωνιστεί στις αμερικανικές εκλογές. Σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εκλογών και την οργάνωση Center for Responsive Politics που παρακολουθεί ποιοι χρηματοδοτούν κόμματα και υποψηφίους και πώς διατίθενται τα χρήματα, οι έξι Ρεπουμπλικάνοι υποψήφιοι για το χρίσμα έχουν ως τώρα δαπανήσει συνολικά 1,4 εκατομμύρια δολάρια σε online διαφήμιση, ενώ η επιτροπή για την επανεκλογή του προέδρου Μπαράκ Ομπάμα, έχει δαπανήσει 5,8 εκατομμύρια δολάρια -περισσότερα από όσα έχει ξοδέψει για συμβούλους ΜΜΕ και για όλα τα υπόλοιπα ΜΜΕ μαζί.

Αν και δε γνωρίζουμε ακόμα ποια μέσα είναι οι παραλήπτες των χρημάτων αυτών, από τα λίγα στοιχεία που διαβάσαμε, και που σχετίζονται με την καμπάνια Endorse Liberty και τον Ρεπουμπλικάνο υποψήφιο Ρον Πολ, από τα 740. 964 δολάρια που έχουν ξοδευτεί για διαφήμιση στο Internet, το 62,4% έχει πάει σε Google AdWords, το 26,4% στο Facebook, το 4,4% στο Stumbleupon και το 6,8% στην εταιρεία online διαφήμισης CampaignGrid.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ,FACEBOOK,STUMBLEUPON,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home