Samsung: ενισχύει τη θέση της στις τηλεοράσεις με «οθόνες για κάθε εμπειρία»

Samsung: ενισχύει τη θέση της στις τηλεοράσεις με «οθόνες για κάθε εμπειρία»

Τη στρατηγική της για τις τηλεοράσεις, «οθόνες για κάθε εμπειρία», βλέπει να δικαιώνεται η Samsung, ενισχύοντας σημαντικά το μερίδιο αγοράς της στη χώρα μας. Στο κλείσιμο του 2022 ο κορεατικός κολοσσός πέτυχε μερίδιο 37,6%, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο ότι στο πρώτο τρίμηνο του 2023 η επίδοση ήταν ακόμα καλύτερη.

Η εμπορική επιτυχία των τηλεοράσεων της Samsung είναι αποτέλεσμα της στρατηγικής της να ικανοποιήσει όσο το δυνατό περισσότερες, διαφορετικές ανάγκες, όχι μόνο ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά και ως προς το design. Ειδικότερα, η lifestyle σειρά, που περιλαμβάνει προϊόντα, όπως οι τηλεοράσεις The Frame ή The Sefif, κρίνεται ήδη εμπορικά επιτυχημένη, αντιπροσωπεύοντας το 10% του τζίρου της Samsung από τον τομέα της τηλεόρασης. Επίδοση που δείχνει ότι ο Έλληνας καταναλωτής δεν αγοράζει τηλεόραση με κριτήρια μόνο τις περισσότερες ίντσες ή τα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά προσθέτει την αισθητική ή την ευελιξία για την επιλογή του.

Οι άνθρωποι της Samsung εκτιμούν ότι το 2023 στο σύνολό του θα κλείσει θετικά για το σύνολο του κλάδου, προβλέποντας μια αύξηση στο +2%, με την premium υποκατηγορία (άνω των 1.300 ευρώ) να ενισχύεται ακόμα περισσότερο, στο +10%. Αυτήν την τάση θέλει να εκμεταλλευτεί και ο κορεατικός κολοσσός, αξιοποιώντας την έτσι κι αλλιώς καλή τοποθέτησή της. Χαρακτηριστικά, στην κατηγορία των premium τηλεοράσεων το μερίδιο αγοράς της στο πρώτο τρίμηνο του 2023 άγγιξε το 55%, ενώ σχεδόν ίδιο (54%) ήταν και το μερίδιό της στη super premium κατηγορία (άνω των 2300 ευρώ).

Ανάλογα ενισχυμένη εμφανίζεται η θέση της Samsung και ως προς τις ίντσες. Με το μέσο καταναλωτή να κατευθύνεται πλέον προς τις 65 ίντσες, θεωρώντας της ως το standard μιας μεγάλης τηλεόρασης, η Samsung καταφέρνει σημαντικά υψηλές επιδόσεις και σε αυτές τις επιμέρους υποκατηγορίες. Ειδικότερα, στις άνω των 75 ιντσών τηλεοράσεις η Samsung έκλεισε το πρώτο τρίμηνο με 58% μερίδιο αγοράς, ενώ σε εκείνες άνω των 85 ιντσών, με το εντυπωσιακό 73%.

 

Ήρθαν οι νέες σειρές για το 2023

Στην ελληνική αγορά έχει ξεκινήσει να διατίθεται το σύνολο της γκάμας των τηλεοράσεων της Samsung για το 2023. Ξεχωριστή θέση σ’ αυτή τη γκάμα έχει η Neo QLED 8K, που αποτελεί αιχμή στην τεχνολογίας οθόνης με ανάλυση 8Κ, η Neo QLED 4K με τεχνολογία Quantum Matrix και μινιμαλιστικό σχεδιασμό Infinity One, αλλά και η νέα OLED 4K S95C, με δυναμική ποιότητα εικόνας, που ξεχωρίζει για τα βαθιά επίπεδα μαύρου και  τα ζωντανά χρώματα.

Ως προς τη lifestyle σειρά ξεχωρίζουν η The Frame 2023, που ενσωματώνει την Matte Display οθόνη για εμπειρία προβολής χωρίς ανακλάσεις και πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, η The Serif με 360ο σχεδιασμό, η The Sero, η πιο mobile-friendly τηλεόραση της Samsung.

Η γκάμα των τηλεοράσεων πλαισιώνεται και με μια πλούσια γκάμα soundbar, όπως τα HW-Q990C και HW-S800B, αλλά και με τα Samsung Sound Towers MX-ST40B και MX-ST50B, με δυναμικό, αμφίδρομο ήχο, ισχύ έως 160 watt.

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,SAMSUNG,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home