Ένα virtual μπεστ-σέλερ

Ένα virtual μπεστ-σέλερ

Η ιστορία θα μπορούσε να είναι –στην πραγματικότητα, είναι- μια πολύ έξυπνη φάρσα. Ή ένα από τα πιο ενδιαφέροντα case studies του Διαδικτυακού (και όχι μόνο) μάρκετινγκ. Δεν είναι ακριβώς πρωτότυπη, καθώς έχει ξαναγίνει το 1988, όμως αυτή τη φορά έχει ενδιαφέρον και για τον Ιντερνετικό κόσμο γιατί αξιοποίησε πολύ τις δυνατότητες του μέσου. Η περίπτωση είναι ο Βρετανός συγγραφέας, περφόρμερ και επιχειρηματίας Σεντ Σιμόβ και το βιβλίο του με τίτλο «What Every Man Thinks About Apart From Sex» το οποίο μέσα σε μερικές εβδομάδες από την ημέρα της κυκλοφορίας του, έφτασε στο Νο 44 του καταλόγου των μπεστ-σέλερ του βρετανικού Amazon, ξεπερνώντας τον «Κώδικα Ντα Βίντσι», ή τον τελευταίο Χάρι Πότερ. Αυτό που κάνει την περίπτωση του βιβλίου ξεχωριστή είναι ότι το «What Every Man Thinks About Apart From Sex» είναι κενό –όλες του οι σελίδες είναι λευκό χαρτί.

Ο κ. Σιμόβ περιγράφει πολύ γλαφυρά την ιστορία της πιο πετυχημένης του... συγγραφικής απόπειρας στο Real Business –είναι μια ιστορία χιουμοριστικής διάθεσης, πολύ έξυπνων επιλογών ως προς την ομάδα των ανθρώπων που θα προωθούσαν το βιβλίο και αρκετών εύστοχων κινήσεων (καλές φωτογραφίες, βίντεο στο YouTube και προσέγγιση μεγάλων ΜΜΕ όπως το περιοδικό ΤΙΜΕ, reviews στο Amazon κ.λπ.). Η πιο αστεία διάσταση της ιστορίας, δε, είναι ότι πουθενά στην καμπάνια για το κενό βιβλίο δεν υπήρξε απόπειρα εξαπάτησης: από την αρχή, ο κ. Σιμόβ ανέφερε παντού και σε όλους τους τόνους ότι το βιβλίο είναι κενό –σημειώνεται και στη σελίδα του στο Amazon και είναι φανερό και από τις φωτογραφίες που συνοδεύουν το «προϊόν»· απ’ ό,τι φαίνεται, πέραν της αξίας του ως χιουμοριστικού αντικειμένου, πολλοί το αγόρασαν για να το χρησιμοποιήσουν σαν σημειωματάριο.

Η πικρή, για τον «συγγραφέα» διάσταση της συγκεκριμένης ιστορίας είναι ότι το πραγματικό του βιβλίο (το «Ideas Man») δεν κατάφερε ποτέ να βρει την ίδια απήχηση...

ΒΙΒΛΙΑ,AMAZON,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home