Πόσο κοστίζουν τα δεδομένα των χρηστών;

Deasy @ 24.06.2019
Πόσο κοστίζουν τα δεδομένα των χρηστών;

Σ’ αυτό το ερώτημα μπορεί να χρειαστεί να απαντούν κάθε τρεις μήνες και σε κάθε χρήστη ξεχωριστά οι μεγάλες online εταιρείες, όπως το Facebook και η Google, για τις οποίες τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών αποτελούν το βασικό εργαλείο, μέσω του οποίου παράγουν τα έσοδά τους.

Η πρόταση έχει έρθει στο τραπέζι από δύο γερουσιαστές Mark Warner και Josh Hawley, οι οποίοι θα παρουσιάσουν σήμερα σχέδιο νόμου, σύμφωνα με το οποίο οι online γίγαντες της εποχής θα πρέπει να αποκαλύπτουν την αξία των δεδομένων των χρηστών. Πρακτικά, οι χρήστες όλων αυτών των πλατφορμών θα πρέπει να ενημερώνονται κάθε 90 μέρες για τις προσωπικές πληροφορίες που συλλέχθηκαν στη χρονική αυτή περίοδο μέσα από την online δραστηριότητά τους, όπως επίσης και για την αξία τους.

Για τους δύο γερουσιαστές η προβολή αυτών των δεδομένων σε δολάρια θα δώσει μια πραγματική εικόνα στους χρήστες για την αξία των πληροφοριών που μοιράζονται και ενδεχομένως να οδηγήσει και σε αλλαγή συμπεριφοράς, καθώς οι άνθρωποι δεν είχαν μέχρι τώρα μια πραγματική εικόνα για τον όγκο των δεδομένων που συλλέγονται και την αξία που παράγουν.

Από την άλλη πλευρά, το γεγονός ότι δεν υπάρχει μια γενικά αποδεκτή κλίμακα μέτρησης της αξίας ενδεχομένως να αποτελέσει το βασικό εμπόδιο πάνω στο οποίο θα προσκρούσει το νομοσχέδιο. Σε δηλώσεις τους οι γερουσιαστές θεωρούν ότι μόνο τα πεδία της ηλικίας, της τοποθεσίας και της σχέσης μπορεί να αξίζουν 5 δολάρια, ενώ άλλοι ανεβάζουν το νούμερο σε μεγαλύτερα επίπεδα.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home