Hellas Direct: γεωγραφική επέκταση και νέα ασφαλιστικά προϊόντα

Είσοδος στην αγορά της Κύπρου και στην ασφάλεια κατοικιών.

Hellas Direct: γεωγραφική επέκταση και νέα ασφαλιστικά προϊόντα

«Όταν λάβαμε την τελευταία χρηματοδότηση στις αρχές της χρονιάς είχαμε δηλώσει ότι ο στόχος μας ήταν να αξιοποιήσουμε τα συγκεκριμένα κεφάλαια για την επέκτασή μας σε νέες αγορές αλλά και να δημιουργήσουμε νέα ασφαλιστικά προϊόντα». Με αυτά τα λόγια ξεκίνησε την τοποθέτησή του ο Αλέξης Πανταζής ο ένας εκ των ιδρυτών της Hellas Direct στην ενημερωτική συνάντηση με δημοσιογράφους, προσθέτοντας ότι η εφαρμογή των πλάνων επέκτασης ξεκινάει μέσα στην εβδομάδα, καθώς η εταιρεία λανσάρει την παροχή ασφάλισης κατοικίας στην Κύπρο. «Πρόκειται για ένα πρώτο μικρό βήμα» συμπλήρωσε ο έτερος ιδρυτής της Hellas Direct, Αιμίλιος Μάρκου, σημειώνοντας ότι αμέσως μετά η εταιρεία θα ξεκινήσει την παροχή ασφάλειας κατοικίας και στην Ελλάδα, ενώ λίγο αργότερα θα λανσαριστεί και το τρίτο προϊόν, η ασφάλεια μοτοσυκλέτας. Ωστόσο, τα σχέδια της Hellas Direct για επέκταση σε νέες αγορές δεν σταματούν εδώ, με τα δύο στελέχη της να αναφέρουν ότι μία ακόμα γεωγραφική περιοχή που εξετάζεται είναι αυτή του Περσικού Κόλπου.

 

Από τις ασφάλειες αυτοκινήτου στις κατοικίες

Ο εμπλουτισμός των προϊόντων της Hellas Direct αποτελεί την φυσική εξέλιξη μιας εταιρείας που τη γνωρίσαμε αρχικά ως μια ασφαλιστική εταιρεία στον κλάδο του αυτοκινήτου. Αποκλειστικά online, η Hellas Direct, όπως ανέφεραν τα στελέχη της, παρουσιάζει ανάπτυξη 35-40% τα τελευταία χρόνια, εξυπηρετώντας πλέον περίπου 80.000 πελάτες. «Το μερίδιο αγοράς μας αυτή τη στιγμή είναι γύρω στο 1,5% και ο στόχος μας είναι στα επόμενα 2-3 χρόνια να έχουμε φθάσει το 5%» σημείωσε ο κ. Πανταζής.

Σημαντική παράμετρος των υψηλών ρυθμών ανάπτυξης για τον ίδιο είναι το γεγονός ότι χάρη στην τεχνολογία που έχει αναπτύξει η εταιρεία ελέγχει το σύνολο της διαδικασίας που της επιτρέπει να προσφέρει μια αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης στον πελάτη. Στο σημείο αυτό έφερε ως παράδειγμα τη συνεργασία με 965 συνεργεία σε όλη την Ελλάδα, προκειμένου ο πελάτης της Hellas Direct να εξυπηρετείται άμεσα, χωρίς να περιμένει, όπως συνηθίζεται, αρκετές ημέρες για να εγκριθεί το αίτημά του, αναλαμβάνοντας βέβαια και το ρίσκο, που μπορεί να υπάρχει σε κάποιες περιπτώσεις.

Σε ότι αφορά το τοπίο της ασφάλισης κατοικιών, σύμφωνα με τον Αιμίλιο Μάρκου, στην Ελλάδα υπάρχουν 900.000 ασφαλισμένα σπίτια από τις περίπου 4,5-5 εκατομμύρια κατοικίες (που έχουν κατασκευαστεί από το 1960 και έπειτα, όταν τέθηκε σε ισχύ ο αντισεισμικός κανονισμός). Στόχος της Hellas Direct είναι να μεγαλώσει η αγορά, είτε μέσω των μειωμένων ασφαλίστρων είτε μέσω πιο ευέλικτων προϊόντων, πέρα των ετήσιων συμβολαίων. Το μοντέλο της εταιρείας και σ' αυτό το πεδίο θα είναι αποκλειστικά online.

 

Η συνεργασία με τη Revolut

Στο πλαίσιο της ενημερωτικής συνάντησης τα στελέχη της Hellas Direct αναφέρθηκαν και στη συνεργασία που ανακοινώθηκε πριν από μερικές ημέρες με τη Revolut. Όπως εξήγησαν πρόκειται για μια συνεργασία που έρχεται να εξυπηρετήσει την Hellas Direct ως προς τη βελτίωση της εμπειρίας που μπορεί να προσφέρει στον πελάτη. Το πλάνο της συνεργασίας περιλαμβάνει μια co-branded προπληρωμένη κάρτα Visa, την οποία θα μπορούν να αποκτήσουν δωρεάν οι πελάτες της Hellas Direct. Η αρχή θα γίνει με τους νέους πελάτες στην ασφάλιση κατοικιών στην Κύπρο, όμως σύντομα θα επεκταθεί στην Ελλάδα και σε όλη τη βάση της εταιρείας.

Μέσω της κάρτας η Hellas Direct θα μπορεί να μεταφέρει σε πραγματικό χρόνο χρήματα στους λογαριασμούς των πελατών. Χρήματα που μπορεί να αφορούν είτε την αποζημίωση σε μικρές ζημιές είτε τη διευκόλυνση των πελατών σε κάποιες περιπτώσεις. «Αν υπάρξει κάποια μικρή καθυστέρηση στην οδική βοήθεια, μπορούμε να του μεταφέρουμε χρήματα για έναν καφέ, κάνοντας πιο ευχάριστη την αναμονή» ανέφερε ο κ. Μάρκου, δίνοντας ένα παράδειγμα τέτοιων περιπτώσεων. Ταυτόχρονα, η κάρτα εξυπηρετεί και τη δημιουργία προγραμμάτων πιστότητας πελατών. Δένοντας όλα τα παραπάνω, ο κ. Πανταζής ανέφερε ότι μέσω της κάρτας μπορούμε να προσφέρουμε μια προσωποποιημένη εμπειρία στον πελάτη μας, να είμαστε σε διαρκή επαφή μαζί του, εξυπηρετώντας τον ακόμα πιο γρήγορα, ενώ ταυτόχρονα καλλιεργείται και η αίσθηση του οικοσυστήματος, στην οποία είναι μέλος ο καταναλωτής.  

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home