Κωτσόβολος: νέο κατάστημα στον Πειραιά και ακολουθεί το River West

Κωτσόβολος: νέο κατάστημα στον Πειραιά και ακολουθεί το River West

Το δίκτυο των καταστημάτων του συνεχίζει να επεκτείνει η γνωστή αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών Κωτσόβολος, η οποία αποκτά και δεύτερο σημείο στην περιοχή του Πειραιά, ενώ το πλάνο επέκτασης πρόκειται να συνεχιστεί με ένα ακόμη κατάστημα στην Αττική και πιο συγκεκριμένα στο εμπορικό κέντρο River West, το οποίο πρόκειται να ξεκινήσει τη λειτουργία του εντός του Οκτωβρίου

Το νέο κατάστημα στον Πειραιά βρίσκεται σε κεντρικό σημείο και πιο συγκεκριμένα στη συμβολή των οδών Τσαμαδού και Φίλωνος και πρόκειται για ένα πολυώροφο κτίριο που παρέμενε για χρόνια κλειστό.

Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος, Ανδρέας Αθανασόπουλος κατά τη διάρκεια της σχετικής παρουσίασης, συνεχίζει να κερδίζει μερίδια αγοράς και να παρουσιάζει σταθερούς ρυθμούς ανάπτυξης παρά τις πτωτικές τάσεις της αγοράς. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο επικεφαλής της Κωτσόβολος, η ελληνική αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών παρουσίασε μείωση 1,5% στους πρώτους 7 μήνες του 2017, αλλά εκτίμησε ότι στο τέλος της χρονιάς η αξία της συγκεκριμένης αγοράς αναμένεται να κινηθεί στα ίδια επίπεδα με πέρσι. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Αθανασόπουλος και προέρχονται από την GfK Hellas, οι κατηγορίες που παρουσιάζουν πτώση είναι αυτές της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών, ενώ ανοδικά κινήθηκαν οι λευκές συσκευές.

Όσον αφορά τον Κωτσόβολο, έχει καταφέρει να κινείται με μέσο όρο αύξησης των πωλήσεων 6% την τελευταία 4ετία, ενώ κερδίζει μερίδια αγοράς σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων.

Σύμφωνα με τον κ. Αθανασόπουλο, η εταιρεία επενδύει σε νέους τρόπους εξυπηρέτησης, λανσάροντας Ταμεία Express για ηλεκτρονική πληρωμή. Στο κατάστημα του Πειραιά, βρίσκονται 9 Ταμεία Express, διευκολύνοντας τον καταναλωτή να ολοκληρώσει γρήγορα την αγορά του. Η υπηρεσία των Ταμείων Express υπάρχει ήδη σε 40 καταστήματα, με πλάνο να αναπτυχθούν συνολικά 150 σημεία εξυπηρέτησης τους επόμενους μήνες.

Επίσης, στο νέο κατάστημα του Πειραιά υπάρχει ένα πλήρως εξοπλισμένο και επανδρωμένο Service Corner, “Support 360°” με στόχο να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές για τη συντήρηση, επισκευή, αναβάθμιση και συνεχή προστασία όλων των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, ενώ παράλληλα πραγματοποιούνται στο σημείο επισκευές προϊόντων. Τέλος, στο Service Corner μπορεί κανείς να αναζητήσει την υπηρεσία Fix&Go για αντικατάσταση της σπασμένης οθόνης κινητού μέσα σε μόλις 20 λεπτά!

Σημειώνεται ότι η υπηρεσία Fix & Go παρέχεται σε 13 σημεία της Κωτσόβολος αυτή τη στιγμή με το πλάνο να αναφέρει ότι θα φθάσει στα 20 μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι service corners υπάρχουν σε περισσότερα από 30 καταστήματα Κωτσόβολος σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Γενικότερα, η αλυσίδα δείχνει να επενδύει πολλά στο χώρο των υπηρεσιών αλλά και της εκπαίδευσης των καταναλωτών. Ένα παράδειγμα είναι η επιτυχημένη προσπάθεια προκειμένου να στραφούν οι καταναλωτές σε λιγότερο ενεργοβόρες λευκές συσκευές όπως είναι τα ψυγεία ενεργειακής κατηγορίας Α+++, το μερίδιο των οποίων στην ελληνική αγορά ήταν 9% πριν το καλοκαίρι με το αντίστοιχο ποσοστό να έχει φθάσει πλέον στο 25% με τις σχετικές ενέργειες της Κωτσόβολος να εκτιμάται ότι έχουν παίξει σημαντικό ρόλο.

Η συνέντευξη Τύπου είχε αρκετό ενδιαφέρον πάντως και όσον αφορά τις απαντήσεις που έδωσε ο κ. Αθανασόπουλος στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων. Στην ερώτηση σχετικά με την άποψη του για το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές, ο διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος σημείωσε ότι η αγορά θα μπορούσε κάλλιστα να αυτορυθμιστεί δεδομένου ότι κανείς δεν θα είχε ένα κατάστημα ανοικτό αν δεν είχε κέρδη, ενώ για να λειτουργήσει ένα κατάστημα την Κυριακή είναι απαραίτητο να γίνουν προσλήψεις.

Σχετικά με τη Black Friday, τόνισε ότι η Ελλάδα είναι μία χώρα που υπάρχουν διαρκώς προσφορές, αφήνοντας να εννοηθεί ότι είναι κάτι που δεν προσθέτει ιδιαίτερη αξία στην αγορά, σπεύδοντας πάντως να προσθέσει ότι ο Κωτσόβολος θα είναι ανταγωνιστικός.

Τέλος, ερωτώμενος για τον τομέα του smart home και των «έξυπνων» και διασυνδεδεμένων συσκευών, υποστήριξε ότι χρειάζεται περαιτέρω εκπαίδευση των καταναλωτών. Σημείωσε δε ότι οι καταναλωτές θέλουν πιο «έξυπνα» προϊόντα και όχι απλά συσκευές που είναι διασυνδεδεμένες. Είναι ενδιαφέρον πάντως ότι το 30% των συσκευών που πωλεί η αλυσίδα έχουν τη δυνατότητα σύνδεσης στο Διαδίκτυο!

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ,ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home