Jumo: ένα κοινωφελές δίκτυο

Deasy @ 21.09.2010
Jumo: ένα κοινωφελές δίκτυο

Τις λεπτομέρειες για το μη επικερδές social network που ετοιμάζει έδωσε στη δημοσιότητα ο Chris Hughes, συνιδρυτής του Facebook και σύμβουλος της προεκλογικής online καμπάνιας του Μπάρακ Ομπάμα. Στόχος του Jumo, όπως ανέφερε ο κ. Hughes είναι να φέρει σε επαφή το κοινό με μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, προσφέροντας τους τη δυνατότητα να συνεισφέρουν όποτε μπορούν. Με αυτόν τον τρόπο, πιστεύει ότι μπορεί να δημιουργήσει μακροχρόνιες και σταθερές σχέσεις του κοινού με αυτούς τους οργανισμούς.

Η ιδέα της δημιουργίας του Jumo γεννήθηκε στον πρόσφατο σεισμό της Αϊτής, όπου σύμφωνα με τον κ. Hughes, η βασική αιτία των 230.000 θυμάτων ήταν η φτώχια και όχι ο σεισμός. Μάλιστα, έκανε ένα παραλληλισμό με αντίστοιχο σεισμό στο Σαν Φραντσίσκο το 1989, που διέθετε κοντινά πληθυσμιακά χαρακτηριστικά, όπου τα θύματα ήταν μόλις 63. Παρατηρώντας μάλιστα την εντυπωσιακή συμμετοχή του κοινού σε δωρεές για το σεισμό στην Ταϊτή, όπου περίπου 31 εκατομμύρια δολάρια συγκεντρώθηκαν μόνο από δωρεέες μέσω SMS, ο κ. Hughes υποστηρίζει ότι το κοινό δείχνει ότι θέλει να βοηθήσει όποτε μπορεί. Και αυτή τη διάθεση σκοπεύει να ενισχύσει το Jumo.

Οι τρεις άξονες του Jumo θα είναι: βρες, ακολούθησε, υποστήριξε. Αρχικά το Jumo θα βοηθάει το χρήστη να ανακαλύψει μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς μέσα από τα ενδιαφέροντά του και στη συνέχεια θα τον βοηθάει να ενημερώνεται για ότι τον ενδιαφέρει μέσω των updates.

H λειτουργία του Jumo αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα.

FACEBOOK,ΤΑΙΤΗ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home