Το Facebook και το πικρό ποτήρι των εκδοτών

να! με το συμπάθιο, κάτι μούτρα μέχρι το πάτωμα

Deasy @ 04.07.2016
Το Facebook και το πικρό ποτήρι των εκδοτών

Στις 29 του μηνός που πέρασε το Facebook ανακοίνωσε αλλαγές (τι παράξενο) στο News feed (τι παράξενο) που έκανε τους εκδότες να κατεβάσουν κάτι μούτρα μέχρι το πάτωμα, να με το συμπάθιο.

Οι νέες αλλαγές έχουν σκοπό να υπηρετούν την ύψιστη προτεραιότητα του Facebook που -δεν ξέρουμε αν το γνωρίζατε- είναι να μας συνδέει με τους ανθρώπους, τα μέρη και τα πράγματα που θέλουμε περισσότερο. Εμείς εδώ νομίζαμε πως ύψιστη προτεραιότητα του Facebook είναι να βγάζει χρήματα αλλά όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς, κάναμε λάθος.

Υπηρετώντας, λοιπόν, αυτόν τον ύψιστο σκοπό το Facebook ανακοίνωσε πως τις επόμενες ημέρες θα αλλάξει τον αλγόριθμο του News Feed προκειμένου να εμφανίζονται πιο ψηλά οι δημοσιεύσεις από φίλους και από ανθρώπους που νοιαζόμαστε περισσότερο.

Φυσικά άλλο άνθρωποι και άλλο εταιρείες και αυτός είναι ο λόγος που οι εκδότες κρέμασαν τα μούτρα τους μέχρι το πάτωμα (να! με το συμπάθιο), Το ίδιο το Facebook λέει πως οι αλλαγές θα επηρεάσουν την referral απήχηση και κίνηση “κάποιων” σελίδων (όπου referral σε απλά απλούστατα ελληνικά είναι η κίνηση που δημιουργείται χωρίς να πληρώσεις για να προβληθεί το περιεχόμενό σου σε χρήστες του Facebook) αλλά αν έχεις μια σελίδα την οποία παρακολουθεί μια ομάδα ανθρώπων που συχνά πυκνά κάνει και Share και Like και γουστάρει, μάλλον δεν έχεις λόγο να ανησυχείς. Ετσι λέει το Facebook, σύμφωνοι;

Αρα αν δεν έχεις μια ισχυρή κοινότητα ανθρώπων που κάνουν κωλοτούμπες με ό,τι δημοσιεύεις η λύση είναι μία. Πληρώνεις για να διαφημιστεί το περιεχόμενό σου και ελπίζεις πως σταδιακά θα δημιουργήσεις κοινότητα.

Που φυσικά -η δημιουργία κοινοτήτων ντε!- είναι ύψιστη προτεραιότητα του Facebook. Μην το ξεχνάμε…

FACEBOOK,SOCIAL MEDIA,ONLINE ADVERTISING,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home