Στο social gaming η Honda

Deasy @ 30.08.2010
Στο social gaming η Honda

To Car Town το ξέρεις; Είναι ένα σχετικά νέο παιχνίδι που μπορείς να το βρεις στο facebook και έχεις τη δυνατότητα να δημιουργήσεις το δικό σου εικονικό garage, αγοράζοντας αυτοκίνητα από πόντους που θα συγκεντρώσεις, κάνοντας service, αλλάζοντας λάδια, φρένα, ελαστικά κ.α. με τη συνεργασία φίλων σου από το Facebook. Παρά το γεγονός ότι το συγκεκριμένο παιχνίδι έχει μόλις μερικούς μήνες λειτουργίας η Honda αποφάσισε να εμπλακεί ακόμα πιο στενά, καθώς είναι η πρώτη εταιρεία που διαφημίζεται στο Car Town. Ειδικότερα, κάθε χρήστης μπορεί να δει στη διαφημιστική πινακίδα που βρίσκεται δίπλα στο garage του τη διαφήμιση για το νέο μοντέλο της εταιρείας CR-Z, ενώ επιπρόσθετα μπορεί να πλοηγηθεί στο εικονικό garage της εταιρείας, να αγοράσει με τους εικονικούς πόντους το μοντέλο αλλά και να δει τα διαφημιστικά video του αυτοκινήτου που παίζουν στο YouTube.

Όπως γίνεται αντιληπτό, στόχος της πρωτότυπης (στο χώρο του αυτοκινήτου) διαφημιστικής ενέργειας είναι να εκμεταλλευτεί τη στενή σχέση του κοινού του Car Town με το αυτοκίνητο, αναδεικνύοντας το sport χαρακτήρα και τη χαμηλή κατανάλωση που προσφέρει το CR-Z. 

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ,CR-Z,SOCIAL MEDIA,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home