Παρά το γεγονός ότι περίπου ο μισός αμερικάνικος πληθυσμός είναι χρήστες των social media, κανείς από τους Αμερικάνους δεν δείχνει διατεθιμένος να πληρώσει, έστω και ένα μικρό ποσό για να γίνει συνδρομητής σε μια αντίστοιχη υπηρεσία. Τα ποσοστό αυτό ανέδειξε η έρευνα Digital Future Study που πραγματοποίησε η σχολή επικοινωνίας και δημοσιογραφίας Annenberg της Καλιφόρνια που παρατηρεί τις online συμπεριφορές των χρηστών τα τελευταία 9 χρόνια.
Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη έρευνα, ποσοστό 55% προτιμά να δει διαφημίσεις παρά να πληρώσει για το περιεχόμενο, παρά το γεγονός ότι ένα 70% των ερωτηθέντων απάντησε ότι θεωρεί τις διαφημίσεις ενοχλητικές (το 50% μάλιστα απάντησε ότι δεν θα έκανε ποτέ κλικ πάνω στη διαφήμιση).
Αξίζει να σημειώσουμε ότι το πολύ ισχυρό 0% που έδωσε η έρευνα έρχεται να στενοχωρήσει νέες
εταιρείες που θέλουν να δραστηριοποιθούν σε social media με τη μέθοδο
της συνδρομής.
Σχόλια