Get.. Social

Social Media Conference 2011 - Το deasy ήταν εκεί

Ελενίτσα @ 23.03.2011
Get.. Social

Η ομάδα του deasy παρακολούθησε το 1ο συνέδριο της Boussias Communications «Social Media Conference 2011 – Digging the Social Goldmine» και σε βάζει στο κλίμα της αίθουσας ώστε να αποφασίσεις εάν θα εμφανιστείς στο επόμενο.

 

Δεν χωράτε κύριε..

Πόσο καιρό έχεις να πας σε συνέδριο και να το δεις γεμάτο στο full;

Πριν καλά καλά προσπαθήσω να μπω μέσα.. με προειδοποίησαν πως η 1η αίθουσα είναι γεμάτη και οτι πρέπει να πάω στη 2η. Μπαίνοντας λοιπόν στην αίθουσα ήμασταν λες και βλέπαμε εκπομπή χωρίς ομιλητή. Είχε ησυχία μεν αλλά δεν βλέπαμε το ύφος, την στάση, το στυλ του ομιλητή.. Το καλύτερο βέβαια ήταν ότι δεν χρειαζόταν να χειροκροτήσουμε. Άλλωστε, όταν βλέπεις απλά την παρουσίαση του ομιλητή δεν χρειάζεται να χειροκροτήσεις... Δεν σε βλέπει, δεν τον βλέπεις, καμία "υποχρέωση"..(;)

 

Ησυχία – ξεκινάμε το socializing

Όλοι μας μιλούν για τα Social Media, για κάθε τύπου προβολή, μέσο, εργαλείο, ανάγκη, αποτελέσματα κλπ. Τελικά μήπως όμως η έννοια "social media" μεταφράζεται όπως την νιώθει / βλέπει ο καθένας; Γι'αυτό δεν είναι σωστό να σου αναλύσω τον κάθε ομιλητή ξεχωριστά ή το εάν μου άρεσε η παρουσίασή του. Θα σε βάλω όμως σε σκέψεις, αναγράφοντας παρακάτω μερικές ατάκες που ειπώθηκαν είτε γραπτά είτε προφορικά και σου πετάω το μπαλάκι για σχόλια. (Φυσικά μερικές απο τις παρακάτω ατάκες θέλουν διευκρινίσεις και ανάλυση. Κράτα τες στο πίσω μέρος του μυαλού σου, ψάξτες λίγο στο Google και ίσως του χρόνου καταλάβεις και εσύ που τις διάβασες αλλα και εγώ που τις έζησα τί ακριβώς σημαίνουν..)

 

Διεθνείς ομιλητές

1) Process 4A  / Aims – Audience – Approach – Analyse

2) The Journey / Seed – Involve – Act – Share

3) Ο Αλγόριθμος του Facebook  - Σ u.m.d (;)

4) danzarrella.com

5) Insights = ROI

6) Facebook is the King, whether you like it or not

7) To be just a fan to a fan page means nothing

8) Viral is dead, video is born / Plan your next videos

 

Έλληνες ομιλητές

1) Το youtube είναι η 2η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης μετά το Google (Bing & Yahoo ακολουθούν το Youtube)

2) Τί είναι blog; (?) / Βρείτε τους bloggers

3) Μη διανοηθείς να απαντήσεις άσχημα στο χρήστη που θα γράψει το παράπονό του στη Fan Page γιατί θα πάθεις ότι και η Land Rover

4) To social Media είναι μια τάση που ανεβαίνει ραγδαία

5) Πώς ελέγχουμε το crisis management; / Όλες οι εταιρίες πρέπει να το αντιμετωπίσουν με τον σωστό τρόπο (?) / Ακολουθούμε τους βασικούς κανόνες του crisis management (;)

6) 74% των online χρηστών ξέρουν τι είναι τα social media / το 68% το συνέδεσε με το internet / Κατά μέσο όρο οι users έχουν 130 φίλους / Ο μέσος χρόνος στα social media των χρηστών είναι 2,5 ώρες  / 53% μίλησαν για το ΔΝΤ στο Facebook (;)

7) Η εφαρμογή «Mathe Click» στο Facebook, είχε 12.000 comments

8)  H παρουσία στα social media δεν είναι καμπάνια / The Sweetest page on Facebook is Lacta

9)  Μπορείτε να κάνετε social media μόνοι σας.. χωρίς agency (;)

 

Food socializing – Σε έχω δεί κάπου κάπου σε ξέρω..

Την ώρα του φαγητού βρίσκεις όλους σου τους γνωστούς, εκεί που μάταια προσπαθείς να φάς το εξαιρετικό τυροπιτάκι του Catering, έρχεται με δυνατή φωνή & φόρα, η ερώτηση «Επ, είσαι και εσύ εδώ;» (Μα για να με βλέπεις γλυκέ μου, εδώ είμαι.. ).. Και ξεκινά η κουβέντα..

 

Είμαστε εδώ , twittάρουμε live

Στην οθόνη του panel, ανα τακτά διαστήματα παρακολουθούσαμε τα tweets των παρευρισκόμενων που με πολύ χιούμορ και διάθεση απαντούσαν σε κάθε τι που τους άρεσε / δεν του άρεσε. Μας έμεινε το εξής:

-          Τι είπαν στην αρχή; Ο τελευταίος που θα έχει μπαταρία και θα τουιτάρει στο #smc11_ath κερδίζει το HTC;

-          Η ερώτηση του συνεδρίου:Εχεις πριζα?#smc11_ath

-          Να δεις αυτός έχει ερωτευτεί καμία Ελληνίδα και τα βλέπει όλα ρόδινα και όμορφα #smc11_Ath

-          Μην έρθει κάνεις στο "διάλειμμα (χωρίς socializing)" να μου μιλήσει. Δεν πρόκειται. #smc11_Ath

-          Tι ώρα βγαίνει ο Justin Bieber? Τον είδα μοναχούλη του έξω και τον λυπήθηκα..#smc11_ath

 

Με ρωτάς σου απαντώ

Έφτασε η στιγμή που περιμένεις το μικρόφωνο είτε για να φωνάξεις με κάτι που είσαι αντίθετος, είτε για να ρωτήσεις κάτι που δεν σου έγινε κατανοητό. Σε αυτό το Socializing δεν υπήρχαν μικρόφωνα αλλα κινητά και φυσικά το twitter!

Εάν ήθελες λοιπόν να εκφραστείς, είχες 2 τρόπους:

Α) να γράψεις το comment σου (δωρεάν), μέσω Twitter βάζοντας #smc11_ath

Β) να χρεωθείς 0,25€ και να το στείλεις μέσω sms στο 54546 (#BadStory)

 

Μη φύγεις μόνος

Για την τελευταία ενότητα του συνεδρίου μας έβαλαν στην 1η αίθουσα η οποία γέμισε ασφυκτικά και αυτό ήταν κάτι που δεν είχα ξαναδεί.. Το γιατί βέβαια, ήρθε λίγο αργότερα, όταν μια κοπέλα άρχισε να μοιράζει λευκά χαρτάκια με αριθμούς.. «Θα γίνει κλήρωση στο τέλος του συνεδρίου για ένα HTC».. (Ο κανόνας της κλήρωσης ήταν απλός, ο νικητής έπρεπε να είναι στην αίθουσα.)

 

Μερικές online παρουσιάσεις

Lacta - Πάνος Σαμπράκος

20 things i bet you don't know about social media - Γιώργος Βαρέλογλου

  

 

Κάθε αρχή & δύσκολη δεν λένε;

Εγώ πάντως θα πάω και στο επόμενο ;-)

 

- Ε

SOCIAL MEDIA,MARKETING WEEK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home