Facebook: Όχι Gifts, διαφήμιση

Facebook: Όχι Gifts, διαφήμιση

Εμείς -και αρκετοί ακόμα παρατηρητές της αγοράς πιστεύαμε ότι η Facebook θα θεωρούσε το "Gifts" την καινούρια υπηρεσία που λανσάρισε λίγο πριν τις γιορτές σαν ένα από τα μεγαλύτερα ατού της καθώς αφενός θα της προσφέρει έναν άμεσο οικονομικό πόρο ξεχωριστό από τη διαφήμιση και αφετέρου θα δείξει ότι οι χρήστες εμπιστεύονται την εταιρεία αρκετά ώστε να της δώσουν τις πιστωτικές τους κάρτες.

Κρίνοντας όμως από τη χθεσινή ανοιχτή συνομιλία του Μαρκ Ζούκερμπεργκ με αναλυτές της Γουόλ Στριτ όπου και ανακοινώθηκαν τα στοιχεία του τέταρτου τριμήνου του 2012, τα Gifts παραμένουν ακόμα δευτερεύουσα προτεραιότητα για το Μεγάλο Μπλε SNS* ο κ. Ζούκερμπεργκ, ο οποίος παρεμπιπτόντως, ζήτησε από την αγορά να κάνει τις προσδοκίες της πιο ρεαλιστικές (!) επέμεινε ότι η διαφήμιση (η οποία σχεδόν διπλασιάστηκε για τις φορητές συσκευές σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο του 2011) θα παραμείνει το άλογο στο οποίο η Facebook θα ποντάρει το μέλλον της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home