Τουλάχιστον 2 τηλεοράσεις έχουν οι Έλληνες

...και θέλουν και να τις αλλάξουν σύμφωνα με έρευνα της TNS για την Toshiba

Τουλάχιστον 2 τηλεοράσεις έχουν οι Έλληνες

Τουλάχιστον δύο τηλεοράσεις έχουν οι Έλληνες καταναλωτές, οι οποίοι, μάλιστα, θέλουν και να τις αλλάξουν στο προσεχές χρονικό διάστημα. Τουλάχιστον αυτό υποστηρίζει έρευνα της TNS Pentor για λογαριασμό της Toshiba που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 601 Ελλήνων καταναλωτών ηλικίας 20-60 ετών στο τέλος Νοεμβρίου και στις αρχές Δεκεμβρίου του 2011.

Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες στην έρευνα απάντησαν πως σχεδιάζουν να αγοράσουν καινούρια συσκευή μέσα στην επόμενη τριετία με το 28% να δηλώνει ότι θα αγοράσει νέα συσκευή στους επόμενους 12 μήνες.

Αυτοί που σκοπεύουν να αγοράσουν καινούρια τηλεόραση μέσα στον επόμενο χρόνο είναι σε μεγαλύτερο ποσοστό κάτοχοι συσκευών τεχνολογίας LED (31%), και διαθέτουν σχετικά υψηλό εισόδημα (1500- 2500 ευρώ μηνιαίως σε ποσοστό 34%, ή πάνω από 2501 ευρώ σε ποσοστό 31%).

Η «στενή» σχέση των Ελλήνων με την τηλεόραση αποδεικνύεται και από το ότι περίπου το 81% των ερωτηθέντων απάντησε πως έχει τουλάχιστον δύο τηλεοράσεις στο σπίτι τους. Όπως είναι αναμενόμενο, περισσότερες τηλεοράσεις διαθέτουν οι καταναλωτές εκείνοι που έχουν υψηλότερο εισόδημα. Ακόμη, πάντως, η δεύτερη τηλεόραση παραμένει παλιάς τεχνολογίας (τύπου CRT), καθώς περίπου το 40% των τηλεοπτικών δεκτών είναι ακόμη αυτής της κατηγορίας. Βέβαια, αυτό τείνει να αλλάξει, καθώς οι επίπεδες τηλεοράσεις τεχνολογίας LCD έχουν πλέον ένα μερίδιο της τάξεως του 38%, με τις plasma να είναι στο 12% και εκείνες τεχνολογίας LED (που είναι πολύ πιο καινούρια) να είναι στο 9%.

Προκειμένου να ενημερωθούν για την επόμενη τηλεόραση τους, οι Έλληνες καταναλωτές στρέφονται στο Διαδίκτυο. Οι ιστοσελίδες των κατασκευαστών και η σύγκριση τιμών μέσω Διαδικτύου είναι οι πηγές πληροφόρησης που χρησιμοποιούν περισσότερο οι Έλληνες. Μάλιστα, το ποσοστό που ενημερώνεται από τα sites των κατασκευαστών φθάνει στο 87%.

Ενδιαφέρον είναι πώς το ότι, παρά το γεγονός ότι οι Έλληνες ενημερώνονται από το Διαδίκτυο, οι περισσότερες συσκευές εξακολουθούν να αγοράζονται offline στα καταστήματα (82%).  Το 30% δηλώνει ότι χρειάστηκε μια εβδομάδα για να αποφασίσει ποια τηλεόραση θα αγοράσει ενώ το 28% λιγότερο από μια εβδομάδα.

Τα βασικότερα κριτήρια προτίμησης μιας συγκεκριμένης συσκευής για τους Έλληνες καταναλωτές είναι -σύμφωνα πάντα με την έρευνα- η ποιότητα της εικόνας αλλά και η φήμη του brand γενικότερα. Η σύσταση τρίτων φαίνεται ότι παίζει πολύ μικρό ρόλο.

TNS,TOSHIBA,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home