Η BOX NOW εκσυγχρονίζει την αντικαταβολή και ετοιμάζει νέες αποβάσεις στα νησιά

Η BOX NOW εκσυγχρονίζει την αντικαταβολή και ετοιμάζει νέες αποβάσεις στα νησιά

 

Παρά τη διάδοση των ηλεκτρονικών συναλλαγών στη χώρα μας η αντικαταβολή παραμένει ο προτιμώμενος τρόπος πληρωμής ακόμα και στην εποχή που οι αγορές γίνονται μέσω οθόνης. Οι λόγοι είναι πολλοί, αλλά κυρίως έχουν να κάνουν είτε με την έλλειψη εμπιστοσύνης του αγοραστή προς τον πωλητή ή επειδή ο πωλητής είναι μια πολύ μικρή επιχείρηση που βρίσκεται στα πρώτα της βήματα και για διάφορους λόγους δεν έχει εγκαταστήσει σύστημα πληρωμών.

Όμως ίσως να ωρίμασαν οι συνθήκες για να περάσει και η αντικαταβολή στο ψηφιακό περιβάλλον. Αυτό θέλει να κάνει η ΒΟΧ ΝΟW, που κλείνει πλέον τέσσερα χρόνια πλήρους λειτουργίας στη χώρα, βλέπει τις πωλήσεις της να αυξάνονται με εκθετικό ρυθμό και κρίνει ότι ήρθε ο καιρός να εκσυγχρονιστεί και ένας κλασικός τρόπος πληρωμής που μετράει πολλές δεκαετίες. Είναι χαρακτηριστικό ότι η αντικαταβολή χρησιμοποιείται ως τρόπος πληρωμής στο 45-50% των δεμάτων που διακινούνται σήμερα στη χώρα.

Όπως δηλώνουν στελέχη της εταιρείας, το σύστημα που πρόκειται να λανσάρουν στο προσεχές διάστημα θα είναι απλό. Ο αγοραστής που έχει παραγγείλει το αντικείμενο και το οποίο έχει ήδη τοποθετηθεί σε μια θυρίδα προς παραλαβή, λαμβάνει ένα μήνυμα με ένα URL που τον κατευθύνει στο ασφαλές περιβάλλον πληρωμών της Viva. Εκεί, πραγματοποιεί την πληρωμή επιλέγοντας τον τρόπο που επιθυμεί (κάρτα, IRIS ή κάτι άλλο) και (κάπου εδώ μπαίνει λίγη... τεχνολογική μαγεία, υποθέτουμε) μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής, η θυρίδα ανοίγει.

Βεβαίως σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα θα ξέρουμε πόσοι θα προτιμήσουν αυτή την προσέγγιση της αντικαταβολής. Στο μεταξύ, η BOX NOW συνεχίσει να αναπτύσσεται. Σήμερα η εταιρεία λειτουργεί 160.000 θυρίδες με πληθυσμιακή κάλυψη στο 97% της χώρας και
σκοπεύει να φτάσει τις 200.000 ενεργές θυρίδες μέχρι το τέλος του 2025. Στο πλάνο επέκτασης μπαίνουν επιπλέον νησιά, με πρώτα στη σειρά τη Χίο και την Κω, ενώ οι αριθμοί που έδωσαν τα στελέχη της εταιρείας δείχνουν με παραστατικό τρόπο τον όγκο του έργου που διεκπεραιώνεται.

Κάθε διανομέας διαχειρίζεται (κατά μέσο όρο) 700 δέματα κάθε ημέρα και στη διάρκεια του οκταώρου του. Για το σύνολο του 2025 η εταιρεία έχει διακινήσει 17 εκατ. αντικείμενα, αριθμός που αντιστοιχεί στο 50% των συνολικών αντικειμένων που έχουν διακινηθεί από την BOX NOW από την έναρξη της εμπορικής της λειτουργίας.

Σε ό,τι αφορά στο πελατολόγιο, το 50% είναι διεθνείς επιχειρήσεις, ορισμένες από τις οποίες έχουν και φυσική παρουσία στη χώρα μας. Οι Inditex (Zara, Pull & Bear, Bershka και λοιπές εμπορικές επωνυμίες) και H&M περιλαμβάνονται στον κατάλογο των πελατών, στον οποίο βρίσκουμε επίσης και έναν δυνητικό ανταγωνιστή της BOX NOW, τη γερμανική DHL. Το υπόλοιπο 50% είναι, φυσικά, επιχειρήσεις κάθε μεγέθους και τομέα δραστηριότητας που χρησιμοποιούν τις "υπηρεσίες τελευταίου μιλίου" της BOX NOW για να φτάσει το προϊόν στον πελάτη.

Όσο για τα άμεσα μελλοντικά σχέδια, αυτά περιλαμβάνουν επέκταση σε περιοχές όπου σήμερα δεν φτάνει το δίκτυο της BOX NOW. Καθόλου άσχημα για μια εταιρεία που έκανε τα πρώτα της βήματα στην περίοδο της πανδημίας και συνεχίζει να ανατύσσεται με ταχύτητα...

COURIER,BOX NOW,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home