Dis-Like από τους έφηβους στις εταιρείες-brands

Dis-Like από τους έφηβους στις εταιρείες-brands

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την παρουσία των εταιρειών-brands στα social media έχει η πρόσφατη έρευνα της Forrester στην οποία αναφέρεται ο Τζον Πολ Τίτλοου (webmaster της Review Publishing και αρθρογράφος του Read Write Biz) στο σχετικό του άρθρο.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι Αμερικανοί τινέιτζερ-καταναλωτές (ηλικίες 12-17), καίτοι στη συντριπτική τους πλειονότητα (75%) περνούν πολύ χρόνο online, δεν ενδιαφέρονται σχεδόν καθόλου για επικοινωνία με τα διάφορα brands στο Facebook· συγκεκριμένα, μόνο ένα ποσοστό 6% έδειξε ενδιαφέρον για τέτοιου τύπου σελίδες.

Ακόμα... χειρότερα είναι τα πράγματα αν αναλογιστεί κανείς ότι, πάντα σύμφωνα με την ίδια έρευνα, (α) οι ηλικίες αυτές είναι πολύ πιο δραστήριες στο μέσο απ’ ότι το αμέσως επόμενο κομμάτι του πληθυσμού (ηλικίες 18-24), (β) ότι το 28% τους, θέλουν να τους ακούνε οι εταιρείες-brands και (γ) ότι το 50% τους, εμπιστεύεται τα σάιτ των εταιρειών-brands αλλά μόνο το 26% το προφίλ τους στα social media.

Αυτό που αντιλαμβανόμαστε εμείς από τα παραπάνω, είναι ότι το συγκεκριμένο τμήμα του καταναλωτικού πληθυσμού, θεωρεί ότι οι εταιρείες-brands κατά κάποιον τρόπο δεν έχουν αντιληφθεί καλά τα «Νέα Νέα Μέσα» και ότι η παρουσία τους εκεί είναι υποδεέστερη της παρουσίας τους, π.χ. στα σάιτ. Στον αντίλογο, υπάρχει το στοιχείο (επίσης από την έρευνα) ότι οι νεαροί καταναλωτές εμπιστεύονται στην πλειονότητά τους την τηλεόραση και τις μηχανές αναζήτησης, κάτι που μπορεί να εκληφθεί και ως εσφαλμένη ιεράρχηση προτεραιοτήτων, όμως το πρόβλημα παραμένει και οι εταιρείες-brands ίσως θα έπρεπε να το λάβουν υπόψη.

Έχουν τα παραπάνω σημασία για την ελληνική αγορά; Αυτό μπορούν να το απαντήσουν πιο αξιόπιστα οι ελληνικές μέτρο-εταιρείες. Εμείς, ωστόσο, θα πρέπει να επισημάνουμε ότι στις πολύ νεαρές ηλικίες, ίσως η ψαλίδα της διαφοράς μεταξύ αλλοδαπής και ημεδαπής να είναι πιο κλειστή απ’ ό,τι στις μεγαλύτερες. Και αν είναι έτσι, μερικά (σημαντικά) success stories ίσως δεν αρκούν για να αλλάξουν την πραγματικότητα.

 

FACEBOOK,ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home