Φιλότιμο εναντίον ad-blocking

Deasy @ 24.05.2016
Φιλότιμο εναντίον ad-blocking

Η υπόθεση του ad-blocking είναι και ενδιαφέρουσα και σύνθετη, όπως είχε καταδείξει και η σχετική έρευνά μας πριν από λίγο καιρό και όπως φαίνεται οι εκδότες επιστρατεύουν τη φαντασία τους ώστε να πείσουν τους επισκέπτες των sites να επιτρέψουν την προβολή διαφημίσεων στις σελίδες που διαβάζουν.

Ορισμένοι επιλέγουν την αυστηρή οδό. Πάρε για παράδειγμα το Wired, που εάν διαπιστώσει πως έχεις ενεργοποιημένο κάποιο πρόγραμμα ad-blocking, “κρύβει” το περιεχόμενό του και σου ζητά να το απενεργοποιήσεις. Άλλοι είναι πιο διαλλακτικοί, όπως η βρετανική εφημερίδα Guardian που δεν φτάνει στο σημείο να ρίξει… κουρτίνα, αλλά σου προτείνει να γίνεις συνδρομητής.

Υπάρχουν και αυτοί που ακολουθούν μια πιο εντυπωσιακή ίσως και λίγο χιουμοριστική προσέγγιση, όπως το αμερικανικό Time, που σε προσκαλεί να δεις με τα μάτια σου τι σημαίνει για το ίδιο το μπλοκάρισμα των διαφημίσεων. Το περιοδικό “έτρεξε” μια καμπάνια στο site του όπου πατώντας ένα banner βλέπεις όλο το περιεχόμενο να… καταρρέει.

Το μήνυμα είναι σαφές: Αν στερείς διαφημιστικά έσοδα από το μέσο, αυτό θα σταματήσει να υπάρχει. Ελπίζουμε σε μερικές εβδομάδες να έχουμε εικόνα ως προς το αν αυτή η προσέγγιση είχε αποτέλεσμα…

ONLINE ADVERTISING,AD BLOCKERS,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home