Θέλουμε να διώξουμε την ανασφάλεια των Ελλήνων καταναλωτών από το online shopping με το buldoza.gr

Για το λανσάρισμα του buldoza.gr, τις υπηρεσίες που προσφέρει και πολλά ακόμα μιλήσαμε με τον Κώστα Γεράρδο και τον Παναγιώτη Γκεζερλή.

Την ευκαιρία να ζήσουμε από κοντά τον ενθουσιασμό της ομάδας του buldoza.gr για το λανσάρισμά του είχαμε την προηγούμενη εβδομάδα, στην συνάντησή μας με τον Κώστα Γεράρδο και τους Παναγιώτη Γκεζερλή, τους δύο ανθρώπους που ηγούνται στο εγχείρημα της υλοποίησής του και τώρα πλέον της καθημερινής λειτουργίας του.  

Ένα εγχείρημα που ξεκινάει πριν τρία χρόνια, όταν και πρωτοδημιουργήθηκε η ιδέα στον Κώστα, ξεκίνησε να παίρνει σάρκα και οστά πέρυσι και ολοκληρώθηκε σε δύο στάδια φέτος. Ένα το καλοκαίρι, όταν και έγινε το δοκιμαστικό λανσάρισμά του σε ένα κοινό 500 περίπου χρηστών και την επίσημη λειτουργία του που ξεκίνησε την Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010.

Όπως μας ανέφεραν ο Κώστας και ο Παναγιώτης, η απόφαση για τις δύο κατηγορίες που δραστηριοποιείται το buldoza.gr, πάρθηκε παρατηρώντας την αγορά του εξωτερικού αλλά και τις συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών τα τελευταία χρόνια. «Το ρούχο είναι Νο2 σε online πωλήσεις στην Ευρώπη και Νο3 είναι το σπίτι, ενώ στην Ελλάδα, παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχει αντίστοιχο ελληνικό site μέχρι στιγμής, οι δύο κατηγορίες που έχουμε επιλέξει βρίσκονται στην 5η και 9η θέση αντίστοιχα. Επενδύσαμε λοιπόν σε δύο από τις δημοφιλέστερες κατηγορίες του online shopping.»

Παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε μέσα στην οικονομική κρίση, οι προσδοκίες των ανθρώπων του buldoza.gr είναι αυξημένες. Και όχι άδικα, αφού όπως έχει δείξει το παράδειγμα άλλων χωρών σε σχετικές έρευνες, όπως στις ΗΠΑ, το δύσκολο οικονομικό κλίμα ευνοεί τις online πωλήσεις, καθώς ο καταναλωτής ξοδεύει περισσότερο χρόνο στο Internet και βρίσκει καλύτερες τιμές. Πόσο καλύτερες θα βρει στο buldoza.gr; Όπως μας αναφέρει ο Κώστας, «σε σχέση με τα καταστήματα 10-15% φθηνότερες σε όλα τα ρούχα της εποχής και 30-40% στα off season. Αντίστοιχα, για τα είδη σπιτιού, οι τιμές είναι  χαμηλότερες κατά 15-45% από αυτές που μπορεί να βρει κάποιος στα μαγαζιά».

Αρκεί όμως το φθηνότερο προϊόν για να κερδίσει τον καταναλωτή; «Όχι» μας λέει ο Παναγιώτης «και γι’ αυτό έχουμε δώσει πολύ μεγάλη έμφαση στην ποιότητα εξυπηρέτησης και στη διευκόλυνση του χρήστη-καταναλωτή, η οποία ξεκινάει από το ίδιο το site και καταλήγει στο πλήθος υπηρεσιών που προσφέρουμε. Υπηρεσίες, όπως η δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή, οι δωρεάν αποστολές για παραγγελίες άνω των 50 ευρώ, η δυνατότητα επιστροφής -δωρεάν- όλων των ειδών ένδυσης εντός 15 ημερών, ανεξαρτήτως λόγου και μάλιστα ο καταναλωτής να μπορεί να ζητήσει πίσω τα χρήματά του ή να επιλέξει ένα τελείως διαφορετικό προϊόν ». «Στόχος είναι να διώξουμε την ανασφάλεια των online αγορών από τον Έλληνα καταναλωτή. Αυτό αντικατοπτρίζεται στις υπηρεσίες που προανέφερα αλλά και στην παρουσίαση όλων των προϊόντων μέσα στο site. Κάθε προϊόν το φωτογραφίζει επαγγελματίας φωτογράφος,  σε στούντιο που έχουμε δημιουργήσει, σε διάφορες λήψεις και από διαφορετικές γωνίες, ενώ η περιγραφή του είναι λεπτομερέστατη, ώστε να ξέρει ο καταναλωτής  τι αγοράζει».

 

Εργαλεία επικοινωνίας

Το buldoza.gr είναι ένα site, το product mix του οποίου απευθύνεται κατά κύριο λόγο στη γυναίκα. Πόσο εύκολο είναι να διαφημίσεις και να προωθήσεις ένα site, με ένα τόσο δυναμικό και παράδοξο όνομα, ιδιαίτερα για το γυναικείο κοινό; «Χωρίς αμφιβολία, το όνομά μας είναι λιγότερο εύηχο από άλλα, ιδιαίτερα για τη γυναίκα, όμως έχει ένα σημαντικό ατού. Σου μένει, δεν το ξεχνάς. Και αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό στο Internet. Παράλληλα όμως, δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση στην εμφάνιση του site, στο λογότυπό του, ώστε όταν μπει κάποιος σε εμάς, να αντιστραφεί η αίσθησή που μπορεί να του έχει δημιουργηθεί από το όνομα, να τον γλυκάνει», αναφέρει ο Παναγιώτης, προσθέτοντας παράδειγμα του Μonster.com, το παράδοξο αλλά δυναμικό όνομα για site εύρεσης εργασίας, υποστήριξε την υψηλή δημοτικότητά του.  Όσον αφορά τα εργαλεία επικοινωνίας που θα χρησιμοποιήσει, σύμφωνα με τον Κώστα, «θα περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα sites και τα blogs που αφορούν τη μόδα, τον ειδικό lifestyle έντυπο τύπο, παρουσία στην τηλεόραση και τη διαφήμιση  μέσω Google. Είμαστε online shop, οπότε και τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσουμε θα πρέπει να είναι ως επί το πλείστον, online, αλλά φυσικά θα αφιερώσουμε και budget σε offline προώθηση για το κοινό που δεν είναι ακόμα on-line αγοραστές».

Όμως η ομάδα του buldoza.gr δεν είχε να σκεφτεί μόνο τη πιθανή διστακτικότητα του κοινού αλλά και των Ελλήνων προμηθευτών, οι οποίοι δεν είναι συνηθισμένοι σε τέτοιες προσπάθειες. «Στην αρχή είχαμε αρκετές δυσκολίες να πείσουμε τους προμηθευτές για την προσπάθειά μας. Βέβαια, το όνομα του Κώστα, και η σύνδεσή του με ένα τόσο αξιόπιστο όνομα, όπως το Πλαίσιο, μας βοήθησαν, ώστε να αντιπαρέρθουμε αυτήν την διστακτικότητα».

Τώρα πια, η ομάδα έχει επικεντρωθεί στην καθημερινή λειτουργία του και την ανάπτυξή του. «Δεν θέλουμε να μιλήσουμε για συγκεκριμένους στόχους. Βέβαια, υπάρχει ένα σαφές business plan για τα επόμενα χρόνια αλλά μην ξεχνάμε ότι το online shopping είναι ένα καινούργιο trend στην Ελλάδα. Το σίγουρο είναι ότι μπορούμε να αναπτυχθούμε εφόσον είμαστε έτοιμοι και σε άλλες προϊοντικές κατηγορίες ή ακόμα και σε άλλες χώρες. Αλλά έχουμε χρόνο μέχρι τότε.»

 

*Το buldoza.gr διαθέτει δικό του κανάλι στο YouTube αλλά και σελίδα στο Facebook.

.GR DOMAIN,ΠΛΑΙΣΙΟ,ONLINE SHOPPING,E-COMMERCE,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home